Hermès Oran sandale su najpoželjniji letnji komad već 25 godina

History of the Hero!

Za razliku od dizajnerskih torbi, od kojih su mnoge dostigle status legendarnih – u stanju da zadrže i svoju popularnost i svoju vrednost iz godine u godinu; postoji samo nekoliko stilova cipela koji spadaju u ovaj tabor. Chanel baletanke, Manolo Blahnik Hangisi i Gucci Horsebit mokasinke, kao i Hermès Oran sandale koje su i dalje jednako poželjne – 25 godina nakon što su prvi put predstavljene.

Oran je kožna papuča-sandala, koja se instant prepozna zahvaljujući ‘H’ obliku kaiša. Prvi put ju je lansirao 1997. Pierre Hardy kao deo prolećne kolekcije kuće, inspirisane Afrikom. Otuda i naziv sandale „Oran“ po alžirskom gradu.

Ovo je sandala sa istinskom izdržljivošću. Za 25 godina, od kada je prvi put predstavljena, popularnost Oran papuča gotovo da nije opala. I dan danas ostaje jedan od najprepoznatljivijih i najuspešnijih Hermès proizvoda – kao kuća odgovorna i za Birkin torbu, to nešto govori.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Venetia Alia (@veneti.a)

Postoje tri jasna faktora koji su ovu papuču učinili tako dugotrajnim uspehom: visokokvalitetno i udobno gazište, jednostavnost dizajna (prevazilazi trendove i dokazuje da je svestrana cipela koja se može stilizovati uz prilično bilo šta), ali, uprkos svemu ovome, to je potpuno jedinstven stil. Bez prejakih, naglašenih detalja ona je i dalje prepoznatljiva – i svako (ko zna) može je odmah identifikovati.

Oran papuče nisu favoriti samo modnih urednika i influensera širom sveta, već su omiljene i među slavnima. Sandale su nosily svi, od Eve Longorie i Alessandre Ambrosio, do Sofie Richie, i poslednje viđenje u njima – Meghan Markle.

Meghan je slikana kako odlazi na ručak za Dan majki sa suprugom Harry-em i nekoliko poznatih prijatelja. Nosila je sandale u ‘zlatnoj’ boji (koja je zapravo više svetlo braon). Cipela se pokazala kao savršena pratnja čokoladno braon haljini koju je dizajnirala Heidi Merrick.

Hermès trenutno prodaje sandale u 28 različitih nijansi, a često postoje jednokratne, ekskluzivne boje na koje treba obratiti pažnju, od kojih su mnoge dostupne na nekim od naših omiljenih dizajnerskih sajtova za preprodaju, zajedno sa klasičnijim stilovima.

 

Foto: Profimedia, Instagram

Priredila: T.M.

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.