Burberry prikazuje onilne reviju na streaming platformi Twitch

Tamo će predstaviti svoju novu kolekciju proleće/leto 2021.

Burberry je najavio da će svoju kolekciju za proleće/leto predstaviti na Twitch-u. Kao deo novog partnerstva, oni će biti prvi koji će svoju reviju emitovati na usluzi za streaming, specijalizovanoj za gejming.

„Twitch otvara novi uzbudljivi prostor koji našu Burberry zajednicu može učiniti digitalnom. Zahvaljujući ovoj platformi, svi se mogu osećati kao da sede na našoj reviji uživo“, rekao je Rod Manley, glavni direktor marketinga kompanije Burberry.

Twitch je postao poznat kao streaming platforma za PC igre. Međutim, danas se koristi u raznim industrijama. „Burberry je u ovoj saradnji pustio puni potencijal Twitcha da stvori zaista živo, interaktivno iskustvo. Publika Twitcha i Burberryja se preklapa, stvarajući izuzetno efikasnu sinergiju između dva brenda“, dodao je Adam Harris, šef partnerskih odnosa sa brendovima u Twitch-u.

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.