Održani poslovni susreti sa italijanskim kompanijama iz sektora nakita

Poslovni susreti sa italijanskim kompanijama iz sektora nakita koje je organizovala Agencija ITA/ICE, u saradnji sa Nacionalnim udruženjem proizvođača zlatnog i srebrnog nakita i nakita sa dragim kamenjemFederorafi, Udruženjem koje zastupa interese i pruža usluge zanatskim radnjama i sektoru malih i srednjih preduzećaConfartigianato i Nacionalnom konfederacijom zanatskih radnji i malih i srednjih preduzećaCNA, održani su 28. juna u hotelu Hilton. 

Susrete su otvorili Nj.E. Luka Gori, Ambasador Italije u Srbiji i direktor Agencije ITA/ICE u Beogradu i Podgorici, Antonio Ventreska, dok je sastancima prisustvovalo 18 italijanskih firmi iz sektora nakita i više od 50 poslovnih kupaca iz Srbije i zemalja regiona.  

Agencija za spoljnu trgovinu i internacionalizaciju italijanskih preduzeća ITA/ICE je vladina agencija koja podržava konsolidaciju i trgovinsko-ekonomski razvoj italijanskih firmi na inostranim tržištima i promoviše privlačenje stranih investicija u Italiju. Kao dinamična, moderna organizacija i uz podršku velikog broja kancelarija u inostranstvu, ITA/ICE obavlja aktivnosti informisanja, podrške, konsaltinga, promocije i obuke za mala i srednja italijanska preduzeća. Zahvaljujući upotrebi najsavremenijih instrumenata promocije i višestrukih kanala komunikacije ITA/ICE kontinuirano radi na afirmisanju izuzetnih usluga i proizvoda Made in Italy u svetu. 

“Firme zaista cene način na koji smo pripremili ovaj događaj na kome je bilo prisutno vise od 50 potencijalnih kupaca iz zemalja regiona za 18 prisutnih italijanskih kompanija. Sve pozvane kompanije su prisustvovale događaju, što je prevazišlo naša očekivanja. To nam ukazuje na to da postoji snažna želja za brendom Made in Italy u Srbiji a mi ćemo učiniti sve da vas sa tim brendom upoznamo i unapredimo ga”, izjavio je direktor Agencije ITA/ICE u Beogradu i Podgorici, Antonio Ventreska.

Ambasador Italije, Luka Gori, na otvaranju ove manifestacije, podsetio je da je “Italija u 2021. godini udvostručila vrednost svog izvoza u Srbiju u ovom sektoru i zauzela drugo mesto među trgovniskim partnerima Beograda što se tiče nakita i predmeta od plemenitih metala. Još jedna korisna inicijativa za osnaživanje italijanskog prisustva na srpskom trzištu i doprinos jačanju veza imeđu naše dve zemlje.” 

PROMO

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.