Zvanično predstavljena prva HUGO radnja na prostoru bivše Jugoslavije

Povodom nedavno otvorene prve zvanične HUGO prodavnice u Beogradu, ali i na celom prostoru bivše Jugoslavije, sinoć je održana žurka inspirisana etosom brenda, beogradskim uličnim stilom, urbanom kreativnom zajednicom i njenim najglasnijim predstavnicima.

Za lokaciju su odabrani Silosi, nedavno transformisana industrijska zona na donjem Dorćolu, čija se filozofija četiri sile poklapa sa filozofijom brenda i stavlja akcenat na edukaciju, kreativnost, zaštitu životne sredine i rekreaciju. Za potrebe događaja, Silosi su poprimili boje i energiju brenda HUGO, pre svega zahvaljujući projekciji murala, koji je ulični umetnik Andrej Josifovski Pijanista radio specijalno za HUGO prodavnicu u TC Galerija.

Događaj se tematski i estetski nadovezao na HUGO Louder kampanju, kao njen vrhunac, naglašavajući potrebu davanja prostora inspirativnim umetnicima koji ruše granice, baš kao što to čini i sam brend HUGO. Kako su muzika i umetnost uvek bili sredstva za oblikovanje društva i sveta, u ritmu HUGO Louder ambasadora u Srbiji, poznatog DJ dvojca Mimi Djo i Fackin Yoma, i u prisustvu indi rok benda Buč Kesidi, oživljena su ona iskustva koja su svima nedostajala u prethodnom periodu i koja slave različitost.

Događaju su prisustvovale brojne poznate ličnosti poput glumca Milana Marića, glumice Ive Ilinčić, slikarke Svetlane Ninković, bivše voditeljke i danas dizajnerke Aide Jokanović, manekenki Barbare Tatalović i Mine Milutinović, sportiste Nemanje Nedovića, Jelene Ivanović, Nenada Radujevića i brojnih drugih predstavnika iz sveta mode i umetnosti.  

Na lokaciji su bili izloženi i odabrani modeli iz aktuelnih kolekcija, koje je moguće kupiti u HUGO prodavnici u tržnom centru Galerija u Beogradu.

***O HUGO brendu

HUGO je brend koji podržava samoizražavanje i izuzetno brine o održivoj modi. HUGO krase epiteti kao što je autentičnost i beskompromisnost.  Stvoren je za vođe, a ne za sledbenike. HUGO ima visoke standarde kvaliteta i krojeva koji čine ovaj brend savršenim za trendsetere i one sa unikatnim stilom. Za one koji žele da ostane svoj lični pečat i kroz svoj stil uvek pričaju priču.                        

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.