Harper's Bazaar Srbija

Cartier predstavlja nove ambasadore brenda

Ovog proleća, na online izložbi Watches & Wonders Cartier je predstavio nekoliko inovacija, uključujući ažuriranu verziju legendarnog sata Pasha de Cartier.

Rimejk sata iz 1985. godine imao je premijeru ove sezone. Kolekcija uključuje modele od žutog, ružičastog zlata i čelika. Uporedo sa vestima o službenom početku prodaje noviteta (1. jula – u Kini, 4. septembra – širom sveta), Cartier je najavio svoje nove ambasadore. Kako bi proslavio lansiranje svog novog Pasha sata, Cartier je odlučio da okupi zajednicu jedinstvenih ličnosti koje menjaju kodekse uspeha forsirajući izuzetne, nove i raznolike puteve kreativnosti. Pasha satove sada predstavljaju Troye Sivan, Rami Malek, Willow Smith, Maisie Williams i Jackson Wang.

Pet ambasadora učestvovalo je u novoj reklamnoj kampanji koju je snimio njujorški modni fotograf Craig McDean.

„Od svog stvaranja 1980-ih, Pasha sat je postigao uspeh koji je direktno povezan sa dizajnom moći i grafičkim nekonformizmom. To je kao i uvek u skladu sa današnjom novom generacijom stvaralaca,“ rekao je Arnaud Carrez, direktor za međunarodni marketing i komunikacije Cartier Internationala. “Novi ambasadori duguju uspeh svojim različitostima, kreativnošću, povezanošću, multidisciplinovanim talentima i velikodušnošću.”

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Cartier Official (@cartier) onJun 29, 2020 at 4:54am PDT

Najnovije