Emma Watson u upravi konglomerata luksuza Kering

Na stazu filmske slave Emma Watson je stupila ulogom Hermione u serijalu o Harryju Potteru, potom kao junakinja Disneyevog hita  “Lepotica i zver, van scene je vatrena ekološka aktivistkinja koja drži govore u Ujedinjenim nacijama, a sada se pridružuje bordu direktora Keringa.

Pariski konglomerat luksuza koji stoji iza brendova kao što su Gucci, Balenciaga, Saint Laurent, Bottega Veneta, Alexander McQueen, ovim potezom je ostvario ogroman korak u oblasti održive mode, ali i u osvajanju klijentele među milenijalcima.

Britanska zvezda je pre 30 godina rođena u Parizu. Danas živi u Londonu i zaštitno je lice aplikacije Good On You, koja modne brendove ocenjuje na osnovu njihovog etičkog i održivog poslovanja. Poznat je i njen rad sa organizacijom Eco Age Challenge Green Carpet, dok se na crvenom tepihu uvek pojavljuje u odeći održive mode, često sa potpisom vrhunskih dizajnera. Iako se Kering takmiči sa suparnikom LVMH upravo u oblasti održive mode, njegovi vrhunski brendovi Gucci, Saint Laurent i Balenciaga su od Good on You do sada dobili ne baš laskave ocene: „Nije dovoljno dobar“ ili „To je tek početak“.

– Emma Watson je jedna od najpopularnijih svetskih glumica i najpoznatijih aktivistkinja – objavili su iz Keringa, posle primanja mlade gluimice u bord direktora. Imenovali su je akcionari kompanije Kering’s AGM, zajedno sa Tidjane Thiam, bivšom izvršnom  direktorkom Credit Suisse Group, rođenom u Obali Slonovače, i sa Jean Liu, predsednicom kompanije Didi Chuxing, poznatom kao “kineski Uber”, navodi Guardian. Kering je početkom ove godine u takmičenju sa LVMH, izgubio brend Stella McCartney, koji je dobio najvišu ocenu u domenu etničnosti. Predsedavajući Keringa i izvršni direktor Francois-Henri Pinault, poznat i kao suprug holivudske zvezde i aktivistkinje Salme Hayek, pozdravio je “svežu krv” u upravi. – Njihovo znanje i kompetencije, kao i mnoštvo njihovih dela i vizija biće neprocenivi doprinos kompaniji – izjavio je Pinault. Kering grupa je krajem 2019. godine zapošljavala više od 38.000 ljudi širom sveta, i ostvarila promet od skoro 16 milijardi evra, uz neto dobit od 2,3 milijarde evra.

Priredila: Milica Đorđević

Autor: Profimedia

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.