Moja poslovna filosofija

Ivana Karalejić. marketing direktor MaxMara predstavlja svoje profesionalne strategije i principe izgradnje karijere,

Šta možemo naučiti od ljudi koji su postigli impresivan nivo poslovne ostvarenosti?

 

Dalibor Darko Bajić marketing menadžer Sarantis Srbija otkriva principe izgradnje karijere u koje veruje i ličnu poslovnu filosofiju.

Anja Dmitorović, direktor marketinga Sport Vision grupe, govori o profesionalnom pristupu u koji veruje, odnosu prema karijeri i ljudima sa kojima radi. 

Danilo Drobnjak, direktor komunikavija i marketinga H&M Slovenija, Hrvatska, Srbija, Gruzija, Bosna i Hercegovina, otkriva svoje profesionalne principe, odnos prema karijeri, kolegama i pitanju uspeha,

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.