Paul Mescal o slavi, ljubavi i kratkim šortsevima 

Normal People od njega su napravili internet opsesiju. Ali sve što on zaista želi jeste da glumi. 

Intervju: Kaitlyn Greenidge; Fotografije: Mario Sorrenti; Stajling: Beat Bolliger

Trenč mantil i majica: Gucci. Minđuše i ogrlica: Cartier Juste Un Clou. Fotografija: Mario Sorrenti 

Paul Mescal mi pokazuje svoje kratke šortseve. Iz hotelskog apartmana u Maroku, gde trenutno snima Gladiator 2, dugo očekivani nastavak filma Ridleyja Scotta, koji je osvojio Oskara 2000. godine, ovaj 27-godišnji irski glumac prijatno odgovora na pitanje da li ima omiljeni šorts.

“Ovo me uzbuđuje”, kaže on. “Volim ih. Gde je moj omiljeni šorts?” pita, gotovo obarajući stolicu dok ga traži. “Ne znam kako bih proveo svoje leto da ih nemam. Loše podnosim visoke temperature”, kaže, pokazujući crni par sa tri bele linije na svakoj strani. To su O’Neills šortsevi, kaže on, ističući da je to irski brend fudbalskih šortseva. Tokom nedavne izvedbe na West Endu, komada Tramvaj zvani želja, fanovi su se redovno okupljali ispred pozorišta kako bi videli glumca dok izlazi na posledpodnevno trčanje u šortsevima koji otkrivaju njegove butine, a koji su inspirisani modom osamdesetih. On se smeška i kaže: “O’Neills će od ovoga imati sjajnu reklamu”. 

Mescal uglavnom prihvata pažnju koja je usledila nakon njegove zapažene uloge u Huluovoj adaptaciji romana Sally Rooney Normal People, pre tri godine i njegovog naknadnog uspona do zvezda. Serija – hvaljena zbog nežnog prikaza veze, uključujući i hiperrealistične scene seksa stigla je na televiziju tokom proleća 2020. godine i privukla publiku koja je, posle nedelja zaključavanja zbog Kovid pandemije, bila uskraćena za zabavu. Mescal je dobio nominaciju za Emmy nagradu za svoj dubokoumni prikaz Connella, a on (kao i tanki srebrni lanac koji je nosio njegov lik) postao je predmet opsesije na internetu. “Ako ću praviti serije poput Normal People, to znači da svet ima apetit za tim”. O interesovanju javnosti za njegov privatni život, kaže: “Osamdeset posto toga je podnošljivo. A onda dvadeset posto – razorno.”

Majica: Gucci. Minđuše i narukvica: Carier Juste un Clou. Fotografija: Mario Sorrenti 

Razorno se može odnositi na njegovu vezu (i raskid) sa muzičarkom Phoebe Bridgers, koja je bila predmet senzacionalizma u tabloidima i na TikToku veći deo poslednje tri godine. “Stvari koje bole su lične stvari. To nije tuđa stvar i to ne bi trebalo komentarisati jer je nemoralno. I nepristojno je”, kaže on. “Iskreno, to me ljuti… To je taj osećaj prava na informacije koje ljudi očekuju i što me dovodi do ludila.”

Mescal je već nekoliko godina uključen u holivudski sistem, ali se ponaša oprezno prema njegovoj izveštačenosti. Nije tvitovao od 2020. i nema druge javne društvene mreže, ne reklamira alkohol, niti ima “brend” koji želi da izgradi. Nakon što je završio dramsku školu na Lir akademiji u Dablinu, dve godine je radio u pozorištu, delimično zato što je smatrao da su audicije za uloge na ekranu “sramotne”.

– Nisam prihvatao ono što sam morao da kažem. Sećam se audicije za neku TV seriju. Bila je to audicija sa samo dve rečenice. Išao sam tamo zbog nekakvog jadnog dijaloga, priča. 

“Postoji granica u glumačkim sposobnostima koje osoba može pokazati”, kaže Andrew Skot, ‘zgodni sveštenik’ iz serije Fleabag i kolega Paula Mescala u nadolazećem filmu Stranci, slobodnoj adaptaciji romana Taichi Yamada iz 1987. godine. “Verujem da uvek na neki način dolazi do izražaja ko si ti, tvoj stav prema nečemu. I to je ono što mislim da on ima: neverovatnu, nežnu, inteligentnu irsku dušu.” Nastavlja, “Zvuči neobično reći da je neko na njegovom životnom stadijumu zainteresovan samo za stvaranje opusa, ali zaista je tako.”

Džemper, majica i pantalone: Gucci. Minđuše i ogrlica: Carier Juste Un Clou. Prsten: Carier La Panthere de Cartier. Fotografija: Mario Sorrenti 

Mescal, koji je ove godine dobio prvu nominaciju za Oskara, za ulogu mladog oca u filmu Aftersun Charlotte Wells, privlači cerebralne, karakterno vođene projekte, bez trunke “apsurdnih dijaloga”. Ove jeseni će glumiti u adaptaciji knjige Iaina Reida Foe u režiji Gartha Davisa, zajedno sa Saoirse Ronan. Film se dešava 2065. godine u ruralnom Midvestu i bavi se naučnofantastičnom tematikom, mada je žanr sekundaran u odnosu na razmišljanje o dugoročnim vezama. Mescal igra Juniora, farmera kome se nudi prilika da živi u svemiru dok njegova žena Hen (koju tumači Ronanova) ostaje kod kuće – na njihovoj izolovanoj farmi – ali, ne sasvim sama.

Majica, pantalone i cipele: Gucci. Minđuše i ogrlica: Cartier Juste Un Clou. Fotografija: Mario Sorrenti 

“Biti u vezi i biti zaljubljen, meni lično, ponekad može da liči na konja sa povezima na očima. To je zaista divan osećaj”, kaže Mescal. “Rad na ovom filmu je bio otkrivanje kako je biti u umornoj vezi. To nije osećaj s kojim sam upoznat.”

Mescal ima nekoliko projekata u toku, uključujući i višedecenijsku adaptaciju mjuzikla Merrily We Roll Along Stephena Sondheima, koju priprema Richard Linklater. Sa ovim projektima i izlaskom filma Gladiator 2 naredne godine, Mescal je na pragu prelaska na viši nivo slave i učvršćivanja svog statusa među talentima nove generacije filmske industrije.

“Posvećenost je oduvek tu. Prvi put kad sam videla Paula da glumi bilo je u reklami za kobasice Denny u Irskoj”, priča Saorise Ronan. “Ubio bi me kad bih to spomenula, ali – ne šalim se – to je prvi put kad sam pomislila: ‘Ko je ovaj momak? On je zaista dobar”, priča o Paulu koleginica Saoirse Ronan. 

Viralnost na internetu, tračevi, crveni tepisi, pa čak i serija uloga – Mescal zna da je mnogo šta od toga prolazno. “Imam osećaj da je igra koju igram sad, igra mladog čoveka. Mlad sam, ali želim da budem u mogućnosti ovim da se bavim zauvek”, priča Paul. 

Zanimaju ga samo stvari koje traju. “Imam osećaj da ću, kad napunim 50, ako imam sreće da i dalje glumim, gledati unazad na lične odnose koje sam izgradio uz reči: ‘To je bila prava stvar.'” 

Trenč mantil i majica: Gucci. Minđuše i ogrlica: Cartier Juste Un Clou. Fotografija: Mario Sorrenti 

Disclaimer: Svi intervjui i fotografisanja su obavljeni pre SAG-AFTRA štrajka.

Priča & Entertainment Director: Andrea Cuttler

Fotografije: Mario Sorrenti

Stajling: Beat Bolliger 

Kreativni direktor: Laura Genninger

Foto direktcija: Natasha Lunn 

Grooming: Josh Knight for Horace

Produkcija: Holmes Production

Set dizajn: Emma Roach

Odeća & obuća: Gucci 

Nakit: Cartier

Special thanks to Hoxton Docks

Video:

Director: Mario Sorrenti 

Filmed by: Heather Sommerfield, Drew Jarret, Alexi Pissourios

Editor: Heather Sommerfield

Grading: Heather Sommerfield

Music supervisor: Heather Sommerfield

Produced by: #HestInc

Najnovije