Harper's Bazaar Srbija

Konačno se odigrao zajednički razgovor Margot Robbie i Cilliana Murphya o “Barbenheimeru”

Margot i Cillian u zajedničkom intervjuu razbijali su mitove o kulturološkom fenomenu koji je nastao oko njihovih filmova.

Margot Robbie i Cillian Murphy zajednički intervju

Zvezde dva najveća ovogodišnja filma, bili su gosti Variety serijala pod nazivom “Actor on Actor” gde su tokom svog jednočasovnog ćaskanja razbijali mitove kreirane oko fenomena “Barbenheimer”. Fama je pokrenuta od strane uzbuđenih fanova, nakon što su studiji objavili da će oba filma biti puštena u bioskope istog dana, 21. jula.

„Christopher Nolan bio je odlučan u nameri da će Oppenheimer biti pušten na leto kao velika stvar“, rekao je Cillian, koji u biografskom filmu igra fizičara i „oca atomske bombe“ J. Roberta Oppenheimera. „To je uvek bio njegov plan, jer je sujeveran kada je taj datum u pitanju. Njegovi filmovi uvek izlaze 21. jula”

„To je dobar datum. I mi smo izabrali taj dan“, rekla je Margot, koja je oživela kultnu Mattel lutku, Barbie, u istoimenom filmu Grete Gerwig. „Sećam se da me je jedan od vaših producenata, Charles Roven, nazvao jer smo zajedno radili na nekim drugim projektima, I da je rekao: „Mislim da biste trebalo da pomerite datum.“ Ja sam rekla: „Nećemo pomeriti datum. Ako ste se uplašili od nas, onda vi pomerite datum.“ A on je rekao: „Nećemo pomeriti datum. Samo mislim da bi bilo bolje za vas da ga pomerite.’ A ja sam rekla: „Ne pomeramo. Mislim da je ovo zaista sjajano uparivanje zapravo. Mislim da je to kao savršena dupla naplata, Oppenheimer I Barbie.“

„To je bio dobar instinkt“, primetio je Cillian. „Mislim da oba ova filma pokazuju apetit koji publika ima za bioskop.” Margot je dodala: „Činjenica je da ljudi vole sve jer su mnogi imali stav: ’Prvo ću gledati Oppenheimera, pa onda Barbie’. Ljudi su čudni. Ljudi imaju specifične i široke ukuse.”

Murphy se složio sa tom konstatacijom. „Publika ne voli da im se govori ’Trebalo bi da vidiš ovo, trebalo bi da vidiš ono‘. Oni će odlučiti o sopstvenom interesovanju“, rekao je on. „I mislim da je ono što se desilo sa oba naša filma bio slučaj da je publika odlučila da je to ispravno i da je to tačno.”

Margot je takođe pomenula I jedan od najviralnijih Barbenheimer trenutaka: Cillianovo neznanje o tome šta je meme. “Po internetu se špekulisalo da nisi svestan memova I sličnih stvari – da li je to istina? I ako je to tačno, da li si uopšte bio svestan Barbenheimer fenomena, ili si jednostavno bio blaženo nesvestan jer I dalje koristiš dial-up telefon?”

„Imam dva dečaka tinejdžera, pa oni nastavljaju da rade ovo“, rekao je glumac, oponašajući kako drži ekran telefona. „I znam šta je meme. Sada znam da postoje memovi o meni koji ne znam šta je meme.” „To je sjajan meme“, odgovorila je Margot. „To je kao početak mema. Meme u memu.”

Marfi je nastavio: „U to vreme zaista nisam znao, ali ljudi zaboravljaju da je to bilo davno. … Mislim da su deca počela te stvari, zar ne? Ali sada je to postao takav meme koji sam sebe jede. Svestan sam, ali to je uglavnom zato što mi ljudi to šalju ili pokazuju govoreći: „Vidi, moraš da pogledaš ovo.“ … Mislim, bilo je nemoguće izbeći bilo šta od toga. Bilo je neverovatno i samo-generisano.”

Dvojac je podelio svoju nevericu u to koliko je brzo i organski Barbenheimer ušao u duh vremena. Margot je rekla: „Ljudi su me stalno pitali: ’Dakle, studiji, svako marketinško odeljenje, razgovaraju jedni sa drugima?‘ A ja sam rekla: „Ne, ovo radi svet. Ovo nije deo marketinške kampanje. Ovo se jednostavno dešava.”

Cillian je dodao: „Mislim da se to dogodilo zato što su oba filma bila dobra. Oba filma su ponudila neku vrstu raznolikosti. U stvari, tog leta je u bioskopu bila ogromna raznolikost stvari, i mislim da je to jednostavno povezano na način na kojii ti ili ja ili studiji ili bilo ko nikada nismo mogli da predvidimo. Činjenica da su ljudi išli da gledaju filmove više puta, obučeni kao Barbie ili obučeni kao Oppenheimer to je tako laskavo i nekako neodoljivo i tako sjajno za bioskop.”

Pogledajte njihov ceo razgovor u nastavku.

Foto: Profimedia, Youtube, Instagram

Harper’s Bazaar

Najnovije