Beyoncé objavila lepe vesti: Cécred proizvodi za kosu dostupni za kupovinu

Od šampona i regeneratora do tretmana za rekonstrukciju kose, prva Cécred kolekcija nudi širok spektar proizvoda za zdravu i jaku kosu.

Nakon dugog iščekivanja i najavljivanja, Beyoncéin brend za negu kose Cécred, danas je konačno postao dostupan za kupovinu. Ova vest je obradovala fanove i ljubitelje lepote širom sveta, koji su nestrpljivo očekivali da isprobaju preparate koji nose pečat jedne od najvećih zvezda muzičke industrije.

Beyoncé, koja je poznata ne samo po svom muzičkom talentu već i po svom besprekornom stilu i izgledu kose, predstavila je Cécred kao brend koji je rezultat godina istraživanja i razvoja. Ovaj brend nije samo još jedna celebrity linija proizvoda za negu lepote, već je dublje ukorenjen u želji da se uzdignu sveti rituali nege kose.

Jedan od glavnih faktora koji je izazvao uzbuđenje među fanovima je činjenica da je sam brend razvila Beyoncé, uz podršku svoje majke, Tine Knowles. Tina, koja je bila inspiracija za stvaranje ove linije proizvoda, sa svojom dugogodišnjom karijerom u industriji lepote, donela je dragoceni doprinos u kreiranju proizvoda koji su prilagođeni potrebama različitih tipova kose.

Cécred se ističe pažljivo osmišljenim proizvodima koji su podržani naučnim istraživanjima i kliničkim testiranjima, kako bi se osiguralo da pružaju najbolje rezultate za negu kose. Od šampona i regeneratora do tretmana za rekonstrukciju kose, Cécred osnovna kolekcija nudi širok spektar proizvoda koji su dizajnirani kako bi oživeli i ojačali kosu, dok istovremeno pružaju hidrataciju i zaštitu.

Jedan od ključnih momenata lansiranja brenda bio je i njegov humanitarni aspekt. Cécred je najavio partnerstvo sa Beyoncéinom filantropskom fondacijom, BeyGOOD, sa ciljem da se osnuje godišnji fond od čak 500.000 dolara. Ovaj fond će biti namenjen stipendijama za kozmetičke škole i kapitalu za salone lepote, što predstavlja dodatni korak u pravcu podrške i osnaživanja žena u ovoj industriji.

S obzirom na svečanost lansiranja i podršku koju je brend dobio od strane javnosti, ne čudi što je interesovanje za Cécred liniju proizvoda ogromno. Sa cenom osnovnih proizvoda počevši od 20 dolara, ovi proizvodi postali su dostupni za kupovinu putem zvanične internet stranice brenda.

Foto: Cécred

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.