Mac obnavlja 8 kultnih nijansi karmina

Možda je među njima je i vaša omiljena nijansa!

Svi strastveni ljubitelji karmina znaju koliko je teško pronaći savršenu nijansu koja odgovara baš vama. I nažalost, koliko često se dešava da baš ta omiljena nijansa bude povučena sa tržišta. Koliko puta ste pronašle karmin koji savršeno odgovara vašem tenu i stilu, samo da biste kasnije saznale da više nije dostupan?  Juče, na Svetski dan karmina, stigla je vest koja je obradovala mnoge od nas – MAC je ponovo uveo osam legendarnih nijansi karmina!

 Konačno, imamo priliku da ponovo kupimo te posebne boje koje su nam nedostajale. Možda je među njima je i vaša omiljena nijansa, ona koja je činila da se osećate samopouzdano i lepo svaki put kada je nosite.

MAC-ov potez da ponovo uvede ovih osam nijansi omogućava novim generacijama da otkriju zašto su ovi karmini postali ikone u svetu lepote. Među povratničkim nijansama nalaze se kultne boje “Hot Gossip”, “Up the amp”,”Shanghai spice”, “Double shot”, “Chintz”, “Haku”, “Fleshpot” I “Bubbles”.

mac

Povratak ovih osam nijansi karmina je još jedan dokaz da MAC pažljivo sluša svoje kupce i prati njihove želje. Ovaj događaj je još jedan podsetnik zašto je MAC jedan od lidera u kozmetičkoj industriji, uvek inovativan i spreman da odgovori na potrebe tržišta.

Ovaj potez MAC-a nije samo komercijalni poduhvat; to je prava posveta svima nama koji verujemo u snagu savršeno odabranog karmina. Hvala, MAC, što nas slušate i što se trudite da ulepšate naše živote jednim potezom četkice.

MAC, osnovan 1984. godine u Torontu, Kanada, postao je sinonim za profesionalnu kozmetiku i trendseterske proizvode. Njihovi karmini su posebno popularni zbog bogatih boja, dugotrajnosti i visokog pigmenta. Povodom ovog posebnog dana, kompanija je odlučila da vrati osam omiljenih nijansi koje su bile povučene iz prodaje, što je izazvalo talas nostalgije i radosti među vernim kupcima.

Osim što su poznati po svojim proizvodima, MAC je takođe angažovan u brojnim humanitarnim akcijama. Njihov program Viva Glam, na primer, prikuplja sredstva za borbu protiv HIV/AIDS-a, čime kompanija pokazuje svoju posvećenost društvenoj odgovornosti.

Foto: Mac Promo

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.