Predmet želje: prva kolekcija Hermès ruževa

Make up proizvod koji se nestrpljivo očekivao jeste prva kolekcija Hermès ruževa. Kreativni direktor ove modne kuće rekao je da za Hermès lepota ne znači izgledati dobro, već se osećati tako.

Ne bi li se što veći broj žena osećao dobro u svojoj koži, Hermès je objavio svoju prvu make up kolekciju. Ista sadrži čak 24 nijanse ruževa, odlično pigmetnovanih koji pre svega hidriraju vaše usne. Ono što je odlično jeste da kada karmin potrošite, ne morate baciti pakovanje, već možete ponovo dopuniti proizvod. Na taj način ćete uštetedti novac, a i doprineti očuvanju okoline.

Hermès planira da na svakih šest meseci prikaže po nekoliko nijansi.

Određeni karmini će u prodaji biti od 4. marta, a koštaće otprilike 67 američkih dolara.

 

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.