Harper's Bazaar Srbija

Stigla je prva mejkap kolekcija brenda Rabanne

Promenom imena i inovacijama, poznata modna kuća Paco Rabanne najavila je novu eru.

Uoči šezdesete godišnjice, modna kuća Paco Rabanne zvanično je postala Rabanne. Manje znači više, pa je promena imena u Rabanne ključni momenat za brend i predstavlja krunu jedne decenije neverovatnog rasta. Rabanne, to je vizija nove budućnosti u jedinstvu mode i lepote, unikatni potpis i način života. 

Promena naziva brenda praćena je novim, upečatljivim, vizuelnim identitetom i logotipom koji odaje počast avangardnom nasleđu Monsieur Rabannea. Nova, smelo izvedena tipografija, predstavlja savremenu interpretaciju nasleđa ove renomirane kuće, a inspirisana je skicama prvog mirisa, Calandre,  predstavljenog 1969. godine.

Uz novi vizuelni identitet, brend dobija rafiniraniji potpis, sa mekom siluetom monograma R koji ukazuje na samopouzdanje modernog minimalizma u otvaranju novog poglavlja. Logo je ispisan malim slovima, dizajnerskim rukopisom  koji ruši sva pravila.

Novi identitet brenda pojavljivaće se postepeno tokom narednih 12 meseci i prikazan na svim logoima, kampanjama, pakovanjima i maloprodajnim mestima, ujediniće modu i lepotu jedinstvenim pristupom koji je po svojim karakteristikama kreativan, inkluzivan i inovativan.

Kao podrška promeni naziva brenda, Rabanne osvaja i novu teritoriju – predstavljanjem prve mejkap kolekcije. Revolucionarna linija sa formulacijama vrhunskog kvaliteta,  koja objedinjuje neočekivane nijanse inspirisane prepoznatljivom metalik završnicom, podstiče nove generacije da oslobode bezgraničnu kreativnost i ispolje svoje pravo ja. Od  mode do lepote, kolekcija će biti prikazana u septembru na SS24 reviji brenda, prikazujući različita viđenja legendarne Diane Kendal koja je izabrana za Globalnog kreativnog direktora lepote za Rabanne Beauty.

Inspirisana početnim modnim nasleđem modnog brenda, Rabanne šminka dolazi u upečatljivom pakovanju sa zlatnim sjajem uz srebrnu metalik boju koja ima efekat ogledala. Svaki od must-have proizvoda je inspirisan znakovima, simbolima i ikonama modne piste, uključujući kultnu 1969 torbu i XL uvezane karike, stvarajući time veoma nove statement komade za Rabanne zajednicu.

Napravljena u Parizu, stvorena da oboji  budućnost novim bojama, Rabanne šminka poziva na igru bez granica kroz četiri  smela univerzuma:

– EYEPHORIA za beskrajno izražajne oči

– ROUGE RABANNE za lični Pariz lip potpis

– NUDES za sjajan, svež ten

– ARTS FACTORY – do sada neviđeni proizvodi inspirisani umetničkim delima.

O modnoj kući Rabanne:

Inovativna modna kuća, jedinstvena na tržištu danas jednako kao i 1966, kada je osnovana. Rabanne se ističe kroz povezivanje avangardne vizije sa modernim vrednostima. Već od prvih kolekcija toko šezdesetih i sedamdesetih, ovaj pariski brend istraživao je ideje radikalizacije u izradi – od korišćenja metalne mreže kao matarijala koji konturiše telo,  do spajanja nekonvencionalnih materijala koji stvaraju kinetičke siluete.

Pored lanca prodajnih objekata, brend je razvio i snažno prisustvo u digitalnom svetu – putem websitea jednako kao putem online prodavnica — što je stvorilo priliku generacijama koje dolaze, da otkriju nasleđe Monsieur Rabannea, kome ne bledi sjaj.

Fotografije: Promo 

Najnovije