Harper's Bazaar Srbija

Kiehl’s proslavlja 170 godina postojanja

Kiehl’s, osnovan 1851. godine, priznati proizvođač kvalitetnih proizvoda za negu kože, slavi velikih 170 godina postojanja 2021. godine. Započevši kao mala apoteka u njujorškoj četvrti Ist Vilidž, osnivačka porodica brenda Kiehl’s je krenula sa misijom pružanja personalizovane usluge i nege kože za sve, uz upotrebu najnaprednijih tehnologija i jedinstvenih učinkovitih sastojaka za unapređenje zdravlja kože. Tokom godina, brend Kiehl’s je ostao veran ovoj misiji i uvek je na prvo mesto stavljao iskustvo korisnika.

Kad je reč o usluzi, Kiehl’s ima tradiciju prevazilaženja očekivanja i svaku interakciju sa kupcem čini informativnom i prilagođenom jedinstvenim potrebama za negu kože te osobe. Član osnivačke porodice Kiehl’s Apothecary je tokom radnih 1900-ih cenio lične odnose koje je imao sa svojim kupcima i podsticao ih da isprobaju njegove ručno rađene preparate, pre donošenja odluke o kupovini. Tu je poteklo i današnje načelo brenda Kiehl’s „isprobaj pre kupovine” – pa tako svako ko poseti Kiehl’s može dobiti personalizovanu uslugu uz uzorke preporučenih proizvoda. 

Globalna direktorka za edukaciju i korisničko iskustvo brenda Kiehl’s, Cammie Cannella, objašnjava: „Tokom sto sedamdeset godina usluga brenda Kiehl’s je uvek bila bazirana na edukaciji, jer svaki kupac koji nas poseti može očekivati personalizovano savetovanje zajedno sa preporukom proizvoda i prigodnim uzorcima. Posvećeni smo pomaganju kupcima da razumeju jedinstvene potrebe svoje kože, kao i to koji će im sastojci, formule i rutine koje im preporučimo najviše koristiti.”

Prepoznatljive karakteristike sa kojima je Kiehl’s bio pionir više od 90 godina i dalje su iste:

  • Posvećuju se svakom kupcu i teže zadobiti njihovo poverenje kroz tri elementa usluge: personalizovano savetovanje, ponudu uzoraka „isprobaj pre kupovine” i 100 % garanciju zadovoljstva.
  • Teže da pruže kupcima osećaj da ih „čuju i razumeju” pružanjem prikladnog proizvoda i saveta za individualne potrebe kože svake osobe.
  • Uvek su  „na strani kupca” – radije bi se sa njima sprijateljili, nego ostvarili prodaju po svaku cenu.

Danas se čarolija zvana „Kiehl’s iskustvo” proširila širom sveta, kako brend nastavlja oduševljavati formulama visokog kvaliteta, najvećom stručnošću po pitanju nege kože i nezavisnim duhom. Kako bi proslavili ovo nasleđe dugogodišnje posvećenosti fundamentalnim vrednostima, Kiehl’s predstavlja dve kolekcije u limitiranom izdanju; klasičnu kolekciju ekskluzivnih izdanja kultnih formula koja uključuje najpoznatije Kiehl’sove proizvode i po prvi put ikad, kolekciju inspirisanu istorijom Kiehl’sa, koja se sastoji od dve posebne formule inspirisane arhivima Kiehl’sovih početaka.

Kolekcija ekskluzivnih izdanja kultnih formula

Na ovu značajnu 170. godišnjicu brenda, Kiehl’s lansira kolekciju ekskluzivnih izdanja kultnih Kiehl’s formula u ograničenom izdanju, koja stižu u predivnom staklenom, belom pakovanju sa zlatnim detaljima. Reč je o najpopularnijim i najprodavanijim Kiehl’s proizvodima svih vremena: Midnight Recovery Concentrate, Ultra Facial Cream, Calendula Herbal-Extract Toner i Creamy Eye Treatment with Avocado. 

Kolekcija inspirisana istorijom Kiehl’sa

Kiehl’s je po prvi put zaronio duboko u svoj arhiv omiljenih formula kako bi vratio dva istorijska proizvoda iz prošlog veka. Pažljivo odabrani, kako bi odali počast trendovima lepote koji su svojevrsna revolucija tog razdoblja, kolekcija inspirisana istorijom Kiehl’sa je ponovo osmišljena i prilagođena za moderne poznavaoce nege kože.

Love-Luring, Fortune Seeking and Jinx-Removing eterična ulja

1920. godine, nakon preuzimanja apoteke, gospodin Irvin Morse je osmislio prvu liniju proizvoda brenda Kiehl’s. Uz legendarni proizvod Original Musk Oil koji je brzo stekao slavu i postao prepoznatljiv miris ovog brenda, g. Morse je takođe nudio preko 120 eteričnih ulja koje su klijenti koristili kao lični miris. Inspirisani preparatima za „privlačenje sreće” po kojima su tada bili prepoznatljivi, Kiehl’s je na police vratio tri očaravajuća mirisa:

  • Love-Lurring eterično ulje – za povećanje privlačnosti, ovaj sofisticirani cvetni miris je „ljubavni napitak” modernog doba. Puna cvetna aroma obogaćena jasminom, ružom i ylang-ylangom
  • Fortune-Seeking eterično ulje – za one koji traže malo sreće. Lagan, svež miris obogaćen notama citrusa i belog čaja
  • Jinx-Removing eterično ulje – inspirisan sličnim formulama iz 1920-ih (kao što su Money-Drawing Oil za privlačenje novca i Success Powder – prah uspeha), ova jedinstvena aroma je stvorena za one koji traže nove početke i ličnu slobodu. Topao, senzualni miris obogaćen vetiverom i sandalovinom

Heritage French Rosewater Toner

Šezdesete su označile novo doba rutine za negu kože u nekoliko koraka. Kupci su tražili proizvode koji su bili dekadentni i luksuzni kako bi se na taj način negovali kod kuće i uživali u trenucima za sebe. Inspirisan kolekcijom Kiehl’s tonika sa ružinom vodicom iz 1960-ih, nova, osvežena formula Heritage French Rosewater Toner, obogaćena je ružinom vodicom i celim, ručno ubranim laticama turskih ruža iz obnovljivih izvora. Sa nežnim i svežim mirisom, ovaj nežni tonik vlaži i vraća ravnotežu za glađu kožu i meku kožu, poput latica.

Kolekcija ekskluzivnih izdanja kultnih formula je dostupna u Kiehl’s prodavnicama u tržnim centrima Galerija Belgrade i Ada Mall od 19. aprila, dok je Kolekcija inspirisana istorijom Kiehl’sa dostupna od 3. maja.

PROMO

Najnovije