House of Creed predstavlja svoju najnoviju kampanju, Creed Classics, kojom slavi svoje najprodavanije muške mirise: Aventus, Green Irish Tweed i Silver Mountain Water.
Ova tri prepoznatljiva mirisa izgradila su Creed nasleđe, svaki sa svojim neponovljivim stilom i jedinstvenim prisustvom. Tokom 2025. godine, Creed će obeležiti 15. godišnjicu mirisa Aventus. Od lansiranja, ovaj globalni bestseler predstavlja pravo svedočanstvo o njegovom trajnom majstorstvu i privlačnosti bez obzira kojoj generaciji pripadate.
Inspirisani modnom tradicijom brenda, ovi klasici predstavljaju savremeni mirisni garderober. Linton Tweeds, kompanija iz Karlajla, poznata po vrhunskim tkaninama koje koriste najprestižniji brendovi visoke mode, imala je veliki uticaj na stvaranje mirisa Green Irish Tweed. Umetnički rad i dizajn Lintonovih tkanina, inspirisan surovim pejzažima koji okružuju njihovu fabriku, nadahnuli su kreiranje mirisa koji dočarava bujne pejzaže i miris irske paprati.
Svaki parfem se ručno izrađuje u Francuskoj, koristeći retke i izuzetne sastojke koji potiču iz najprestižnijih, često zabačenih krajeva sveta. Pokazujući posvećenost kuće kvalitetu, ručno ubrani bergamot korišćen u Silver Mountain Water mirisu dolazi sa imanja koji je u posedu iste porodice već pet generacija u Kalabriji, osnovanog 1880. godine.
Rezultat Millésime filozofije brenda Creed u svim njenim kreacijama ogleda se u vrhunskom kvalitetu, izuzetnoj postojanosti i olfaktivnoj složenosti, što odražava njenu predanost zanatstvu i jedinstvenoj umetnosti.
Foto: Promo