Dior “New Look” parfem je ljubavno pismo visokoj modi

Čist miris ambera i aldehida je najnoviji must have modne kuće

Francis Kurkdjian, kreativni direktor Dior Parfema, predstavio je najnoviji parfem namenjen ženama i muškarcima, koji je proizašao iz hrabrog kreativnog pristupa koji gura tradicionalne granice amber mirisa. New Look je unisex parfemska voda koja se otvara jedinstvenom i iznenađujućom svežinom aldehida, pre nego što otkrije senzualnost tamjana i amber nijanse za postojani luksuzni parfem.

Sa izdanjem New Look za 2024. godinu, Kurkdjian želi da poveže beauty segment brenda sa njegovim couture korenima. “Da bi bio veran Christianu Dioru, želeo sam da nastavim tu savršenu sinergiju između kuture i mirisa, na potpuno odvažan način”, kaže Kurkdjian. “Stoga sam želeo da kreiram parfem koji odjekuje duhom, nijansama i suštinom današnjeg New Look-a.” Miris koristi uzvišene sirovine kako bi preneo tu poruku. Takođe označava novu fazu inovacija u Dior La Collection Privée, nakon što je blisko sarađivao sa kućom više od dve godine.

Baš kao što su oblik, struktura i crtanje važni u modi, objašnjava Kurkdjian, jednako su bitni i kada se kreira parfem. Razmišljajući o tome kako da ažurira postojeće verzije parfema New Look, inspiraciju je pronašao u jednom od svojih omiljenih parova kašmirskih trenerki – naravno, iz Dior-a – koje, kako kaže, predstavljaju savršenu kombinaciju luksuza i svakodnevne udobnosti.

“Način na koji je [Christian Dior] zamislio izgradnju haljine kroz liniju i siluetu bio je vrlo važan. I kao parfimer, to je takođe vrlo važno – morate naučiti osnove. Učenje osnova kao parfimera je suštinski kao učenje muzike: salse, sambe ili cha-cha – postoji ritam između nota. Možemo napraviti paralelu unutar parfimerije o tome kako se note mogu spojiti da bi stvorile oblik za nas.”

Verzija New Look-a za 2024. godinu sadrži mešavinu aldehida C-12 MNA, ekstrakta tamjana i bele amber note, što je čini mnogo tamnijom i zemljanijom od prethodnog cvetnog i ženstvenog mirisa. Kurkdjian je spojio aldehid – fleksibilan sastojak koji mu je jedan od omiljenih – sa naznakom tamjana za čistiji miris.

Složeni miris jednostavno je smešten u prozirnu staklenu bočicu sa crnim vrhom, kao i drugi mirisi iz La Collection Privée, ali je prikazan sa pozadinom u pepito dizajnu, koji označava njegovu povezanost sa Dior konfekcijom.

Foto: Promo

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.