U carstvu mirisnih nota

Predstavljen ovog meseca, Guerlain x Harper’s BAZAAR Srbija event bio je posvećen lepotama prirode koje se koriste u službi kreiranja najfinijih nota Aqua Allegoria parfema

Aqua Allegoria kolekcija mirisnih nota slavi sva čudesa prirode. Svaka olfaktorna kreacija omaž je prirodnim lepotama i vodi nas na putovanje u magični svet mirisa nastalih od najfinijih sirovih sastojaka koje eksperti iz Guerlain tima kreiraju u mirisne fantazije. Kolekcija je podeljena na tri segmenta – vibrantni citrusi, jarki florali i sunčane voćne note. Priča o ovim mirisnim kreacijama započeta je 1999. godine, sa željom Jean Paul Guerliana da slavi lepote vrtova. Njegov otac Jacques obožavao je bašte, a ovo je sinova namera da putem mirisnih nota kreira imaginarne vrtove.

Thierry Wasser, glavni parfimer za Guerlain opisuje kolekciju Aqua Allegoria kao godišnji susret u bašti, pošto se sa svakim prolećem kolekcija mirisnih nota uvećavala. Činjenica da se citrusi beru sa istog mesta na Siciliji govori u prilog istrajnosti brenda da odabere najbolje sastojke i da im ostane veran kao ključu uspeha mirisnih nota. Kao ključni sastojak biran je pčelinji med, a kolekcija je, između ostalog, okarakterisana kao susret pčela sa cvećem iz vrta.

Kao ključni sastojak biran je pčelinji med, a kolekcija je, između ostalog, okarakterisana kao susret pčela sa cvećem iz vrta

Tim povodom, Guerlain je u saradnji sa magazinom Harper’s BAZAAR Srbija kreirao event kako bi se predstavile najnovije mirisne note iz Forte kolekcije. Većeg intenziteta od toaletnih voda, Forte kolekciju čine Nerolia Vetiver, Mandarine Basilic i Rosa Rossa. Intimno okupljanje imalo je za cilj upoznavanje nekih od najpoznatijih influenserki i osoba iz javnog života duh brenda i namera da se prirodne lepote upotrebe na najbolji mogući način. Materijali od kojih se prave bočice parfema u stvari je reciklirano staklo, dok se alkohol koji se koristi u procesu izrade parfema pravi recikliranjem ostataka cvekle.

Guerlain je na ozbiljnoj misiji očuvanja okoline i sa sloganom Svet je naša bašta posvećen je očuvanju biodiverziteta i zaštite pčela, stvaranju pozitivnog društvenog uticaja, kao i popularizaciji postupaka koji uzimaju u obzir klimatske uslove. Sa velikim zadovoljstvom smo ugostili gošće koje su uživale u mirisnim notama sa snažnom porukom o očuvanju prirode.

U galeriji “omirišite” atmosferu sa Harper’s BAZAAR Srbija & Guerlain eventa koji je održan u hotelu Square Nine. 

Tekst: Marko M.

Fotografije: Stefan Burmazević 

Video: Veljko Lalović 

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.