
Brend Rhode, koji je Hailey Bieber pokrenula 2022. godine sa vizijom negovane, minimalističke i promišljene lepote, ulazi u novo poglavlje: kompanija e.l.f. Beauty objavila je da preuzima Rhode u ugovoru vrednom čak milijardu dolara.
Prema zvaničnim informacijama, akcionarima će odmah biti isplaćeno 800 miliona dolara u gotovini i akcijama, dok dodatnih 200 miliona zavisi od budućeg uspeha brenda u naredne tri godine – u tzv. „earn-out“ strukturi, karakterističnoj za akvizicije koje uključuju poznate ličnosti.
U saopštenju povodom ove vesti, Hailey je istakla da je Rhode oduvek zamišljala kao globalni projekat s velikim potencijalom. „Najvažnije mi je da Rhode nastavi da dopire do novih prostora, mesta i – lica – širom sveta“, izjavila je. Bieber će ostati duboko uključena u brend, sada u ulozi Chief Creative Officer, Head of Innovation i strateške savetnice za e.l.f. Beauty.
Strateški potez za obe strane
Analitičari vide ovu akviziciju kao promišljen potez e.l.f.-a, koji time ulazi u segment premium kozmetike i prestižnih maloprodajnih kanala. Iako je e.l.f. poznat po pristupačnim proizvodima koji se prodaju u Targetu, Ulti, Walmartu i CVS-u, kroz Rhode stiče „pasoš“ za ulazak u Sephoru, gde će se brend lansirati na jesen 2025. godine u SAD i Kanadi.
Ekspertkinja za finansije Mahalakshmi C navodi i širu sliku: dok većina e.l.f. proizvoda dolazi iz Kine i podložna je visokim carinama, Rhode koristi dobavljače iz Evrope, SAD-a i Azije – što omogućava diversifikaciju i dugoročnu stabilnost.
Snaga ličnog brenda
Ono što Rhode čini posebno privlačnim jeste snažna veza između brenda i njegove osnivačice. Hailey Bieber nije samo zaštitno lice, već ključni deo vizije i razvoja – što je e.l.f. jasno prepoznao i odlučio da sačuva kroz ovu saradnju.
„U e.l.f.-u sam pronašla srodnog inovatora – kompaniju koja razmišlja drugačije, veruje u velike ideje i inovacije, baš kao i ja“, poručila je Hailey. „Najbolje tek dolazi – i ovo je tek početak.“
U svetu lepote, gde brendovi poznatih ličnosti često dolaze i prolaze, Rhode se izdvojio kao ozbiljan igrač s jasnom estetikom, snažnim narativom i autentičnim prisustvom. Njegova prodaja za milijardu dolara samo je potvrda da beauty industrija ne zanemaruje vrednost inovacije, vizije – i ličnog pečata.
Photo: Profimedia