Hailey Bieber je prodala Rhode!

Brend preuzima e.l.f. Beauty za milijardu dolara

Brend Rhode, koji je Hailey Bieber pokrenula 2022. godine sa vizijom negovane, minimalističke i promišljene lepote, ulazi u novo poglavlje: kompanija e.l.f. Beauty objavila je da preuzima Rhode u ugovoru vrednom čak milijardu dolara.

Prema zvaničnim informacijama, akcionarima će odmah biti isplaćeno 800 miliona dolara u gotovini i akcijama, dok dodatnih 200 miliona zavisi od budućeg uspeha brenda u naredne tri godine – u tzv. „earn-out“ strukturi, karakterističnoj za akvizicije koje uključuju poznate ličnosti.

U saopštenju povodom ove vesti, Hailey je istakla da je Rhode oduvek zamišljala kao globalni projekat s velikim potencijalom. „Najvažnije mi je da Rhode nastavi da dopire do novih prostora, mesta i – lica – širom sveta“, izjavila je. Bieber će ostati duboko uključena u brend, sada u ulozi Chief Creative Officer, Head of Innovation i strateške savetnice za e.l.f. Beauty.

Strateški potez za obe strane

Analitičari vide ovu akviziciju kao promišljen potez e.l.f.-a, koji time ulazi u segment premium kozmetike i prestižnih maloprodajnih kanala. Iako je e.l.f. poznat po pristupačnim proizvodima koji se prodaju u Targetu, Ulti, Walmartu i CVS-u, kroz Rhode stiče „pasoš“ za ulazak u Sephoru, gde će se brend lansirati na jesen 2025. godine u SAD i Kanadi.

Ekspertkinja za finansije Mahalakshmi C navodi i širu sliku: dok većina e.l.f. proizvoda dolazi iz Kine i podložna je visokim carinama, Rhode koristi dobavljače iz Evrope, SAD-a i Azije – što omogućava diversifikaciju i dugoročnu stabilnost.

Snaga ličnog brenda

Ono što Rhode čini posebno privlačnim jeste snažna veza između brenda i njegove osnivačice. Hailey Bieber nije samo zaštitno lice, već ključni deo vizije i razvoja – što je e.l.f. jasno prepoznao i odlučio da sačuva kroz ovu saradnju.

„U e.l.f.-u sam pronašla srodnog inovatora – kompaniju koja razmišlja drugačije, veruje u velike ideje i inovacije, baš kao i ja“, poručila je Hailey. „Najbolje tek dolazi – i ovo je tek početak.“

U svetu lepote, gde brendovi poznatih ličnosti često dolaze i prolaze, Rhode se izdvojio kao ozbiljan igrač s jasnom estetikom, snažnim narativom i autentičnim prisustvom. Njegova prodaja za milijardu dolara samo je potvrda da beauty industrija ne zanemaruje vrednost inovacije, vizije – i ličnog pečata.

Photo: Profimedia

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.