Biobaza: Prirodna kozmetika Jadrana

Uz novu energiju na domaćem tržištu

Beograd je danas mirisao na opojne tonove lavande, smilja i citrusa – simbole mediteranske prirode koja inspiriše Biobazu, brend prirodne kozmetike farmaceutskog kvaliteta. Na događaju posvećenom brendu, ponovo je potvrđeno zašto je Biobaza sinonim za čistu, odgovornu i delotvornu negu kože, koju potrošači u Srbiji već godinama prepoznaju i biraju.

U središtu Biobaza filozofije nalazi se jednostavan princip „Iz prirode, s razumevanjem kože.“ Sve formule nastaju uz spoј bilja, mora i stručnog znanja farmaceuta, a razvijene su bez parabena, silikona, alkohola, veštačkih boja i mirisa. Oslanjajući se na moć prirode, Biobaza neguje, štiti i vraća ravnotežu koži, stvarajući osećaj poverenja i čistog luksuza koji ne pravi kompromise.

Biobaza je prepoznata po bogatom asortimanu koji je oblikovao tržište prirodne kozmetike od linija za negu tela kao što su gelovi za tuširanje i losioni, preko brend-legenda poput Tropic Sun maglice i Pekmeza za sunčanje, preko Green Tea Sensation roll-ona i muške kolekcije Jajoper, do proizvoda za negu kose i kože: šamponi, losioni, maske i regeneratori, kao i posebno razvijene linije za decu, bebe i mame.

Na događaju je najavljeno da Biobaza u Srbiji ulazi u novo poglavlje, uz podršku novog distributera Atlantic Brands, što će doprineti još boljoj dostupnosti proizvoda domaćim potrošačima.

Bojan Tolić, član Uprave za prodaju i marketing kompanije Magdis i Dragomir Kostić, generalni direktor, Atlantic Brands

„Biobaza je brend koji raste zahvaljujući poverenju potrošača i jasnoj viziji da ponudi prirodnu kozmetiku koja deluje. Srbija je tržište koje razume kvalitet i prirodnost, i verujem da će uz ovu saradnju Biobaza još snažnije zaživeti među ljudima koji biraju dobro za sebe i za planetu“, izjavio je Bojan Tolić, član Uprave za prodaju i marketing kompanije Magdis, u čijem sastavu je brend Biobaza.

Bojan Tolić

Danas, kada se sve više govori o svesnim izborima i brizi o sebi i okolini, Biobaza ostaje dosledna svojoj filozofiji: prirodno, delotvorno i bez kompromisa.

Foto: Biobaza

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.