Napravljen od barmena – za barmene: Three Cents premium mixer

Od sada u portfoliju Coca-Cola HBC Srbija

U misiji da bude vodeći 24/7 partner za osveženje, kompanija Coca-Cola HBC Srbija osnažila je svoj portfolio novim brendom iz kategorije premium craft mixera, Three Cents. Brend Three Cents osnovan je pre deset godina u Grčkoj, a razvili su ga barmeni kao odgovor na potrebu za vrhunskim mixerom koji će dati prepoznatljivost u umetnosti pravljenja koktela. Brend je od 2022. godine u vlasništvu Coca-Cola HBC Grupe.

Three Cents sode i tonici napravljeni su bez konzervansa i veštačkih boja i inspirisani su zanatskom proizvodnjom iz 19. veka. Namenjen je prvenstveno miksologiji, obećavajući ljubiteljima koktela jedinstveno iskustvo. Kao takav, upotpunjuje i naglašava aromu i ukuse pića u koktelu, a istovremeno zadržava karbonizaciju do poslednje kapi. ​Ovaj ekskluzivni brend biće dostupan potrošačima i HoReCa zajednici u Srbiji kroz četiri različita proizvoda: Pink Grapefruit Soda, Tonic Water, Aegean Tonic i Lemon Tonic.

Izuzetno smo ponosni što našem bogatom, najširem portfoliju na tržištu, dodajemo Three Cents, kao premium brend, namenjen prvenstveno barmenima. Srbija je prepoznata kao zemlja sa izuzetno razvijenom koktel kulturom, a miksologija postaje pokretačka snaga u industriji alkoholnih pića. Uz Three Cents sode i tonike, kao i alkoholna pića iz bogatog portfolija naše kompanije, verujemo da imamo pobednički recept koji će otvoriti nove prilike za rast. Ne sumnjamo da će naši partneri iz HoReCa zajednice ovom inovacijom otključati nove izvore inspiracije i našim potrošačima ponuditi jedinstvene trenutke uživanja u vrhunskim koktelima“, kazala je Bojana Nenadović, direktorica marketinga u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.

Bojana Nenadović

Uz autentičan i inovativan DNK, Three Cents je izgradio svoj put uspeha u industirji i danas je prisutan na 36 tržišta. Jedinstvenost brenda prepoznata je i kroz brojne međunarodne nagrade, kao što su: Great Taste Awards, Mixology Bar Awards, Drinks International, Difford’s Guide, a Three Cents izbor je najbojih svetskih barova.

Najsnažniji portfolio na tržištu

U misiji da bude 24/7 partner za osveženje, Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora ima najsnažniji portfolio na tržištu koji se sastoji od čak osam različitih kategorija: gaziranih pića (Coca-Cola, Fanta, Schweppes, Sprite), voda (Rosa i Rosa Homolje), sokova i ledenih čajeva (Next, Joy, Fuze Tea), kafe (Vergnano i Costa), energetskih pića (Monster, Ultra), bogatog asortimana alkoholnih pića (Finlandia, Jack Daniels, Famous Grouse, Macallan, Brugal, Zlatna rakija itd), kao i brenda konditora Plazma, koji je deo kompanije od 2019. godine.

Foto: Coca-Cola HBC Srbija

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.