Podržimo naše heroine: Lindex i kupci već osam godina u zajedničkoj misiji

Kompanija Triple Jump Group, franšizni partner švedskog brenda Lindex u Srbiji, do sada je donirala preko 100 hiljada evra u kampanji Lindex Pink, koju je pokrenula u misiji borbe protiv karcinoma dojke.

I ove godine, osmi put zaredom, u periodu od 3. do 16. oktobra, biće donirano 10 posto prihoda od prodaje kompletnog Lindex asortimana Žene i Veš za žene Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.

U okviru Lindex Pink kampanje, snimljen je podkast u kom su učesnice Ana Dornik, jedna od naših heroina iza koje je borba protiv raka dojke, i Dr Branka Radmanović, plastični hirurg sa Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije. Sa ciljem da podigne svest o prioritetima, o vrednovanju života i postavljanju sebe na prvo mesto, podkast pre svega donosi iskreni emotivni uvid ličnog suočavanja sa borbom protiv raka dojke, lekarska tumačenja i savete ali i motivaciju svima da na život gledaju kao dragocenost u kojoj treba uživati.

Ana Dornik priča naglas u ime puno heroina sukobljenih sa ovom bolešću – „Hajde da pričamo koliko nas je preživelo i kako smo preživele, da jedna drugu osnažujemo, da se okrećemo jedna drugoj i da razvijamo empatiju, jer tako rastemo kao društvo.“

Zvanični podaci kažu da svaka šesta žena u Srbiji oboli od raka dojke. Godišnje je 4636 novoobolelih  što je u okvirima evropskog proseka s tim da 1665 (18%) godišnje  umre od raka dojke što predstavlja visok procenat, jer se pacijentkinje javljaju u najvećem broju u kasnijem stadijumu bolesti. Svega 5% pacijentkinja se javi u ranom stadijumu.

„Ana je heroina i ona koja diže svest. Ne borimo se svi na isti način, individualan je način borbe. Borba protiv raka dojke je izvesna ukoliko se žena javila na vreme, tako da sve prođe lepo i da sve one budu naše heroine, baš kao što je naša Ana ostavila bolest iza sebe. Savremena žena brine o svom zdravlju, odlazi na redovne preglede, radi samopreglede, te će samu bolest ukoliko je već tu, na vreme uočiti, i kroz takvu priču proći sa minimumom invazivnih tretmana koji sleduju ukoliko je bolest u nekoj ozbiljnijoj fazi.“, istakla je dr Branka Radmanović, plastični hirurg.

 „Lindex Pink kampanja svake godine dobija na snazi, pre svega zahvaljujući posvećenim kupcima, a višegodišnja saradnja sa Institutom za onkologiju i radiologiju Srbije je postala partnerstvo. Podržavamo naše heroine, sve one koje su se susrele sa rakom dojke, poručujući im da zajedničkim naporima činimo pozitivne pomake protiv ove opake bolesti.“, izjavila je Jelena Zorica Živkov, brend menadžerka Lindex-a u Srbiji.

Za kompaniju Triple Jump Group su kampanje društvene odgovornosti kao i briga o prirodnim resursima, bitan deo poslovanja, i tokom godina su ostvarene brojne saradnje, od kojih su neke prerasle i u tradiciju. Realizovane su donacije i pomoć KBC Dragiša Mišović i Infektivnoj klinici, Svratištu, Sigurnoj kući, a neguje se i dugogodišnja saradnja sa Licem ulice i Unicefom.

Foto: Promo

Tekst: Promo

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.