Spoj lepote, nauke i prirode: Spektakularni „Garnier skin lab“ događaj u Beogradu

Uzbudljiv beauty događaj

Beograd je ovih dana bio epicentar regionalne beauty scene! Garnier, globalni kozmetički brend posvećen inovativnoj i pristupačnoj nezi kože i kose, okupio je novinare, influensere i brend ambasadore iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Bugarske i Bosne i Hercegovine na spektakularnom regionalnom događaju „Garnier Skin Lab“.

Fantastično zdanje Muzeja savremene umetnosti zasijalo je u prepoznatljivoj zelenoj boji, stvarajući gotovo filmsku kulisu za nezaboravno veče inspirisano lepotom. Gotovo 200 zvanica ispunilo je prostor muzeja, zakoračivši u svet inovacija, najnovijih proizvoda i filozofije prirodne lepote koju Garnier neguje. 

„Garnier Skin Lab“ bio je jedinstven poziv na istraživanje, otkrivanje i doživljaj. U dinamičnoj atmosferi, gosti su uživali u neformalnim razgovorima, edukacijama i lepoti inovacija, a veče je zaokruženo uz dobru muziku, ples i sjajnu žurku koja je trajala do kasnih sati. Tokom događaja, prisutni su se kroz pet tematskih zona upoznavali sa tajnama blistave kože, hidratacije i zaštite od sunca.  A kako je svaka zona pružala interaktivno i personalizovano iskustvo, gosti su strpljivo čekali svoj trenutak da iskuse magiju Garnier inovacija.

U fokusu su bile formule bazirane na najnovijim naučnim dostignućima i pažljivo biranim prirodnim sastojcima. Održivi razvoj i odgovoran pristup planeti prožimali su svaki segment ovog beauty iskustva.

Svaka zona predstavljala je jednu od ključnih Garnier linija: Vitamin C, Micelarna voda, Hyaluronic Aloe, Active Pure i Ambre Solaire.

GARNIER BRIGHT COMPLETE VITAMIN C:

ZA BLISTAV TEN I UJEDNAČENU KOŽU UZ MOĆ VITAMINA C*

U ovoj zoni, pažnja je bila usmerena na borbu protiv tamnih mrlja i postizanje blistavog tena zahvaljujući moćnom Vitaminu C*. Heroj linije je Bright Complete Vitamin C dnevni serum*, formulisan sa 4% vitamina C*, niacinamidom, salicilnom kiselinom i Melasyl™-om. Ovaj koktel aktivnih sastojaka efikasno smanjuje vidljivost mrlja i ujednačava ten, dok lagana, nelepljiva tekstura pruža instant hidrataciju i sjaj. Prvi rezultati vidljivi su već nakon 3 dana.**

GARNIER MICELARNA VODA:

OD KULTNOG PROIZVODA DO GLOBALNOG FENOMENA

Posebna zona bila je posvećena legendarnom proizvodu – Garnier Micelarnoj vodi, koja je od 2013. godine postala neizostavan deo beauty rutina širom sveta. Gosti su se kroz demonstracije uživo uverili u njenu efikasnost – uklanja šminku i nečistoće brzo i nežno, bez trljanja i ispiranja i pogodna je za sve tipove kože.

GARNIER HYALURONIC ALOE:

TAJNA BESPREKORNE HIDRATACIJE

Ekskluzivna prilika za posetioce bila je upoznavanje sa linijom Skin Naturals Hyaluronic Aloe, predvođene Garnierovim prvim serumom sa 3% hijaluronske kiseline, aloe verom i glicerinom. Serum vraća punoću koži, hidrira je i čini elastičnijom i sjajnijom već nakon prve upotrebe, a nakon mesec dana – koža izgleda zdravije i blistavije. U ovoj zoni, Garnier stručni tim bio je na raspolaganju gostima za brzu analizu kože i preporuku idealne nege za svaki tip.

GARNIER PURE ACTIVE:

FLASTERI KOJI DELUJU PREKO NOĆI

Zabavan i edukativan deo događaja bio je posvećen borbi protiv nesavršenosti. Gosti su upoznali Garnier Pure Active flastere, efikasni proizvod koji deluje preko noći i pomaže u smanjenju bubuljica. Ovaj tajni saveznik u borbi za čistu kožu oduševio je sve koji su ga isprobali!

GARNIER AMBRE SOLAIRE:

NAPREDNA ZAŠTITA OD SUNCA ZA CELU PORODICU

Zona posvećena suncu donela je pravi dašak predstojećeg leta – ležaljke, topli tonovi i detalji inspirisani plažom stvorili su opušten ambijent u kojem su gosti bili u prilici da se upoznaju sa inovacijama iz Ambre Solaire linije, sa posebnim akcentom na Super UV Stick. Zahvaljujući patentiranoj tehnologiji, ovaj proizvod pruža moćnu zaštitu od UVA i UVB zračenja, sprečavajući prerano starenje i oštećenja kože.

Garnier ostaje dosledan svojoj misiji – stvaranju efikasnih, a ekološki odgovornih proizvoda. Fokus na reciklažu i formule koje poštuju planetu čini Garnier jednim od lidera zelene transformacije u kozmetičkoj industriji.

Zorana Antić, Gdža. Zorana Antić, marketing direktor za njegu kože Adria-Balkan at L’Oréal  ,poručila je prisutnima:„Večeras slavimo inovacije koje pokreću promene. Verujemo u sinergiju prirode i nauke i ponosni smo što zajedno gradimo budućnost lepote koja je nežna – kako prema koži, tako i prema planeti. Hvala vam što ste deo Garnier priče.“

„Garnier Skin Lab“ bio je više od događaja – bio je doživljaj. Veče koje nas je podsetilo na snagu inovacija, važnost održivosti i lepotu koja dolazi iz spoja nauke i prirode.

Promo

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.