Bunda je ključni komad sezone

Kraljica dekadencije

bunda

Lepota muških kolekcija često se krije u momentima neočekivanog, u detaljima koji pomeraju granice tradicije i otkrivaju nove dimenzije stila. Dok su jesenje kolekcije za žene ove godine uvrstile bundu kao must-have komad, na iznenađenje mnogih, isti trend zahvatio je i mušku modu. Ovaj neočekivani povratak bundi u muške kolekcije simbolizuje pomeranje granica između tradicionalnih muških i ženskih komada, a modni dizajneri su se potrudili da ovaj klasik reinterpretiraju na moderne i hrabre načine.

Domenico Dolce i Stefano Gabbana bili su među onima koji su predstavili bunde naglašenih dimenzija, sa savremenim twistom. Njihove bunde u velikim, dramatičnim proporcijama nisu samo simbol luksuza, već i odeća koja je na neki način “govorila” o promenama u društvu i kulturi. Sa sličnim idejama i inspiracijama, kreativni direktor kuće Louis Vuitton, Nicolas Ghesquière, ponudio je muške bunde u raskošnim, gotovo teatralnim izdanjima, što je bio direktan poziv na dekadenciju u stilu. Njegove bunde od bogatih materijala, u kombinaciji sa modernim krojevima, istovremeno su osvajale svojim sofisticiranim i avangardnim izgledom.

Iako su Domenico Dolce, Stefano Gabbana i Louis Vuitton bili najistaknutiji brendovi u ovom segmentu, drugi brendovi nisu zaostajali. Na primer, Sabato De Sarno za Gucci je predstavio kardigan od mohera, koji je, uprkos svojoj jednostavnosti, imao raskošan i bogat izgled, savršen za jesenje dane. Silvia Venturini Fendi je za ovu sezonu kreirala kaput od kašmira u boji denima, koji je nosio retro šarm ali u savremenom, minimalističkom tonu.

Veronique Nichanian za Hèrmes ponudio je odelo od ponijeve dlake, sa naglašenim sjajem koji je odražavao sofisticiranost i luksuz, dok su drugi dizajneri poput Riccarda Tisci-ja za Burberry ostali verni tradicionalnim krojevima, ali sa modernim detaljima koji su naglašavali eleganciju i funkcionalnost.

Ne smemo zaboraviti ni Milano koji je ponovo pokazao svoju kreativnost kroz brend MSGM. Ovaj brend je predstavio kožno odelo koje je, uz svoj futuristički izgled, imalo i neočekivani detalj – ogrlicu u obliku peruške boje tirkiza koja je prelamala hladne tonove i dodavala dašak teatralnosti. Ovaj komad jasno je pokazao da je moda spremna da se upusti u avanturu i da mešavina neočekivanih materijala i boja može stvoriti novu vrstu luksuza.

Jesenje kolekcije za sezonu 2024. godine oslikavaju promenjivost i fluidnost muške mode, koja sve više prihvata ideje dekadencije, luksuza i individualnosti. Komadi poput oversized bundi, raskošnih kardigana, kožnih odela i kaputa od najfinijih tkanina stvoreni su za one koji žele da ostave utisak, da se ne boje da budu drugačiji i da se upuste u svet luksuza sa modnim komadima koji nisu samo funkcionalni, već i izraz njihovog stila, ličnosti i hrabrosti.

Foto: Profimedia

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.