Dolce & Gabbana osvaja noćni život u kampanji za jesen 2025.

Lica kampanje su istaknuti modeli Vittoria Ceretti i Mona Tougaard

Dolce & Gabbana osvaja noćni život u kampanji za jesen 2025.
Lica kampanje su istaknuti modeli Vittoria Ceretti i Mona Tougaard, dok kreativnu direkciju potpisuje studio Baron & Baron.

Dolce & Gabbana ove sezone donosi novo viđenje modne piste — plesni podijum postaje centar stila. Kampanja za jesen/zimu 2025, koju je fotografisao čuveni Steven Meisel, smešta modu u hipnotišuću atmosferu noćnog kluba, gde svaki blesak svetla osvetljava trenutak čistog glamura.

Dolce & Gabbana osvaja noćni život u kampanji za jesen 2025.
Lica kampanje su istaknuti modeli Vittoria Ceretti i Mona Tougaard, dok kreativnu direkciju potpisuje studio Baron & Baron.

Lica kampanje su istaknuti modeli Vittoria Ceretti i Mona Tougaard, dok kreativnu direkciju potpisuje studio Baron & Baron. Spoj sofisticiranosti visoke mode i sirove, klupske energije stvara upečatljiv vizuelni identitet — pun senki, reflektora i odvažnosti bez izvinjenja. Reč je o slavljenju noćnog života, gde stil ne samo da privlači pažnju, već i zavodi.

Dolce & Gabbana osvaja noćni život u kampanji za jesen 2025.
Lica kampanje su istaknuti modeli Vittoria Ceretti i Mona Tougaard, dok kreativnu direkciju potpisuje studio Baron & Baron.

Kolekcija Dolce & Gabbana donosi izražajne, a ipak lako nosive komade. Tu su pripijene mini haljine prekrivene šljokicama, masivne bajkerske čizme sa kopčama i kožne torbe koje se ne povlače pred prostorom. Svaka fotografija odiše magnetskom energijom i podseća da je samopouzdanje najvažniji modni dodatak.

Dolce & Gabbana osvaja noćni život u kampanji za jesen 2025.
Lica kampanje su istaknuti modeli Vittoria Ceretti i Mona Tougaard, dok kreativnu direkciju potpisuje studio Baron & Baron.

Ove sezone, Dolce & Gabbana ne predstavlja samo odeću — već osećaj. Onaj trenutak kada zakoračite u klub, a svi pogledi su usmereni ka vama. Kampanja za jesen/zimu 2025. još jednom potvrđuje da moda prevazilazi odeću: ona postaje način da se osvoji noć.

Pročitajte i Michael Kors predstavio kampanju za jesen 2025: Suki Waterhouse u srcu Rima

Foto: Courtesy of Dolce & Gabbana

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.