
Gucci je ove sezone zakoračio u potpuno novo poglavlje – kolekcijom Gucci Altitude brend po prvi put ulazi u svet tehničke sportske odeće i alpske opreme. U glavnoj ulozi kampanje nalazi se italijanski teniser i ambasador kuće Jannik Sinner, čija biografija – od juniorskog skijaškog šampiona do svetskog teniskog broja jedan – savršeno spaja motive discipline, izdržljivosti i preciznosti koje ova kolekcija slavi.


Kampanja je snimljena na snežnim vrhovima Alpa i simbolično istražuje „prostor između neba i planine“ – metaforu za visinu ambicije i ravnotežu između sportskog duha i luksuza. Estetika kadrova je čista, gotovo eterična: sneg, led i sunce postaju pozadina za kombinaciju funkcionalnih materijala i sofisticiranog kroja po kojima je Gucci poznat.
Luksuz u pokretu
Gucci Altitude kolekcija obuhvata širok spektar komada dizajniranih za život na snegu, ali i van njega. Od tehničkih ski-jakni izrađenih od troslojnih vodootpornih materijala do pletiva od merino vune i kašmira, svaki detalj nosi potpis italijanskog majstorstva. Dizajnerski kodovi kuće – monogram GG, crveno-zelena Web traka i metalni elementi – reinterpretirani su kroz sportski kontekst, stvarajući komade koji podjednako funkcionišu na planinskoj stazi i u urbanom okruženju.




Ponuda uključuje vodootporne jakne sa integrisanim džepovima za ski-pass, termoizolovane pantalone, puf jakne sa refleksnim panelima, kao i luksuzne ski-čizme poput modela Altitude Boot with Web. Aksesoari prate isti ritam – tu su ski maske, naočare sportskog kroja, kape, rukavice i ruksaci otporni na vlagu, idealni za oštre zimske uslove.
Dizajniran za ekstremne uslove
Ono što Gucci Altitude razlikuje od tipične „modne“ ski-linije jeste upotreba tehničkih materijala i sofisticiranih rešenja preuzetih iz profesionalne sportske opreme. Gucci je za ovaj projekat udružio snage sa brendom HEAD, poznatim po vrhunskoj ski opremi, kako bi kreirao skije, snowboarde, kacige i torbe koji kombinuju performanse i estetiku. Skije nose prepoznatljiv Gucci monogram, dok snowboard odlikuje minimalistički crno-beli dizajn sa suptilnim logotipom i završnom obradom visokog sjaja.


U ponudi se nalaze i torbe izrađene od materijala otpornog na habanje i vlagu, kao i termalne jakne sa trostrukim slojem mikrofibera, dizajnirane tako da istovremeno pružaju maksimalnu toplotu i lakoću pokreta. Kolekcija je osmišljena kao uniseks linija – komadi su fluidnih silueta i neutralne palete boja: bela, siva, tamnoplava i crna, uz povremene naglaske u bordo i šampanj tonovima.
Sinner, u ulozi ambasadora, ne simbolizuje samo fizičku snagu, već i mentalnu koncentraciju i smirenost – kvalitete koji su osnova i sporta i visoke mode. „Gucci uvek dolazi sa izvanrednim idejama, ali ova kampanja u planinama bila je nešto posebno – gotovo magično iskustvo“, izjavio je teniser.

Kolekcijom Altitude Gucci potvrđuje da luksuz više ne pripada isključivo urbanim scenama i svečanim prilikama – on se sada uzdiže do planinskih visina, gde funkcionalnost i stil koegzistiraju.
Uoči Zimskih olimpijskih igara „Milano-Cortina 2026“, ovaj potez deluje strateški i vizionarski: Gucci se pozicionira kao brend koji razume duh savremenog putnika, onog koji traži spoj performansa, komfora i estetske vrednosti.


Gucci Altitude nije samo kolekcija sportske odeće, već manifest o tome kako se luksuz može prilagoditi realnim uslovima života – bilo da je reč o snežnoj padini, ski resortu ili zimskom danu u gradu. U tom smislu, brend je još jednom uspeo da pomeri granice i potvrdi da moda, baš kao i sport, svoj pravi smisao nalazi u pokretu.
Foto: Courtesy of Gucci

