Julia Garner i Gucci nas podsećaju da floralni šik ne izlazi iz mode

Pogledajte novu kampanju "Keep It Gucci: The Art of Silk" kojom kuća odaje počast svojoj 104-godišnjoj tradiciji svilenog zanata

Julia Garner i Gucci nas podsećaju da floralni šik ne izlazi iz mode
Pogledajte novu kampanju "Keep It Gucci: The Art of Silk" kojom kuća odaje počast svojoj 104-godišnjoj tradiciji svilenog zanata

Gucci odaje počast svojoj 104-godišnjoj tradiciji svilenog zanata, a kampanju daje na zvučan način predstaviti glavna glumica i prijateljica brenda, Julia Garner. U filmskim kadrovima koje je snimio Steven Meisel, Julia Garner se pojavljuje kao deo promotivne kampanje Keep It Gucci: The Art of Silk.  

Julia Garner i Gucci nas podsećaju da floralni šik ne izlazi iz mode
Pogledajte novu kampanju "Keep It Gucci: The Art of Silk" kojom kuća odaje počast svojoj 104-godišnjoj tradiciji svilenog zanata

Ova inicijativa deo je šireg projekta The Art of Silk, koji je, kako je ranije objavljeno, uključivao i „90×90” projekat – saradnju sa internacionalnim umetnicima koji su reinterpretirali pet temi inspirisanih brendovim svilenim arhivama: flora, fauna, nautika, jahanje i GG monogram. Luksuzni brend je takođe izdao knjigu Gucci: The Art of Silk u saradnji sa Assouline.  

Julia Garner i Gucci nas podsećaju da floralni šik ne izlazi iz mode
Pogledajte novu kampanju "Keep It Gucci: The Art of Silk" kojom kuća odaje počast svojoj 104-godišnjoj tradiciji svilenog zanata

U atmosferi noćnog gradskog pejzaža, Garner je prikazana u krupnim kadrovima kako elegantno kombinuje Gucci svilene marame oko glave i vrata. Različiti snimci ističu šarove i motive koji su obeležili brendovu svilenu baštinu. Među njima je i kultni Flora motiv, koji je 1966. godine dizajnirao ilustrator Vittorio Accornero de Testa po želji princeze Grace od Monaka za živopisnim i bujnim dizajnom. Na njemu se nalazi 43 vrste cveća, biljaka i insekata, oslikanih potpuno ručno.  

Ostali motivi koji se pojavljuju u kampanjnim snimcima uključuju Gucci stremen, Horsebit i GG print.  

Julia Garner i Gucci nas podsećaju da floralni šik ne izlazi iz mode
Pogledajte novu kampanju "Keep It Gucci: The Art of Silk" kojom kuća odaje počast svojoj 104-godišnjoj tradiciji svilenog zanata

Gucci je svoj svilen zanat počeo da razvija 1950-ih, a najraniji dizajni bili su inspirisani brendovim ikoničnim kožnim proizvodima. Prvi precizno datirani šal potiče iz 1958. godine, proizveden u Komu u Italiji, sa nautičkim motivom pod nazivom „Tolda di Nave” (Paluba broda).  

Foto: Promo, Instagram

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.