Harper's Bazaar Srbija

Najkreativniji načini na koje je Chanel upotrebio tvid

Već više od jednog veka, tvid je zaštitni znak modne kuće.

Svako ko je imalo upoznat sa modnom kućom Chanel, zna da je tvid sinonim za brend još od kada je Coco Chanel postala slavna 1920-ih. Mnogi, međutim, ne znaju kako je počela dizajnerkina ljubav prema specifičnom materijalu.

Interesovanje Coco za tvid počelo je dok je izlazila sa vojvodom od Vestminstera, tokom čega je shvatila svestranost, udobnost i veliki potencijal tkanine. Godine 1924. Coco se udružuje sa Sottish fabrikom kako bi počela sa proizvodnjom svojih prvih dizajna od tvida – od jakni do sportske odeće.

Kreacije od tvida brzo su stekle popularnost zbog njihove inovativnosti i besprekorne strukture. Nekoliko godina kasnije, Coco realizuje novo partnerstvo sa francuskom fabrikom kako bi stvorila tvid u koji će inkorporirati materijale poput svile i pamuka kako bi mu dali uzvišeniji, visokomodni izgled i osećaj. Legendarna dizajnerka takođe počinje da boji materijal različitim bojama kako bi razlikovala svoj tvid od tipičnih, klasičnih nijansi.

Pod vođstvom same Coco Chanel, te Karl Lagerfelda, i danas, Virginie Viard, tvid je nastavio da bude glavna tkanina za brend, i sa svakom novom sezonom upotreba materijala postaje sve kreativnija.

Od osnivačicine originalne klasične jakne do patika, posetite našu galeriju za najkreativnije načina na koje je Chanel upotrebio svoj tvid.

Foto: Profimedia, Instagram

Priredila: T.Mišović

Najnovije