Fendace: Zavirite u kolekciju nastalu iz kreativne saradnje dva vrhunska brenda

Poruka je jasna - ovo je za maksimaliste.

Fendace. Da li je to zataškan brend za koji znaju samo insajderi iz industrije? Odgovor je: ne. U pitanju je naravno zamisao Donatelle Versace, Silvie Venturini Fendi i Kim Jonesa i, verovatno, vrhunac svih modnih saradnja, ikada.

Ipak, ako pitate kreatore ove magije, oni će vam reći da to nije puka kolaboracija, već nešto što se rodilo iz prijateljstva. To nije Fendi x Versace ili Versace x Fendi – to je jednostavno Fendace!

„To je lepota zajedništva i ujedinjena nakon perioda razdvojenosti, kao i slavlje žena koje su me toliko inspirisale“, rekao je Kim Jones, ispred kuće Fendi. „Kampanja obuhvata isti osećaj prijateljstva i energije koji smo imali kada smo dizajnirali kolekciju. Kim je vizionar i inovator. Za mene Fendace uvek će značiti ljubav“, zaključuje Donatella Versace.

Fendace nije saradnja: to je blistavo spajanje nekih od najpoznatijih modnih kodova brendova, redefinisanje klasičnih silueta iz obe kuće. Zamislite samo: Versace lanac i motiv Meduze na Fendi baget torbi, kao i malu crnu Fendi haljinu spojenu Versace špenadlama.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Versace (@versace)

Kolekcija je prvi put prikazana na tajnoj reviji sa supermodelima tokom milanske Nedelje mode prošlog semptembra, a sada se već nalazi u podavnicama dok ljubitelji mode i brendova već grabe svoje favorite.

Fendi by Versace, odnosno Versace by Fendi kolekciju koja je već postala kultna pogledajte u galeriji.

Foto: Profimedia, Instagram

Priredila: T.M.

 

Pročitajte još

Pročitaj još