Harper's Bazaar Srbija

Winona Ryder savršeno dočarala estetiku 90-ih u novoj Marc Jacobs kampanji

Ne možemo da zamislimo bolji izbor od grunge princeze za kampanju brenda gde je akcenat na mladolikom stilu 90-ih godina.

90-ih godina goth devojka nosila je bajkersku jaknu, džins i ženstvene slip haljine. Sada, ona se vratila kao zaštitno lice Marc Jacobs kampanje za novu J Marc torbu na rame i niko drugi ne bi je bolje dočarao od grunge princeze lično – Winone Ryder.

Fotografije, koje je snimila Harley Weir za ovu kampanju, prikazale su zvezdu koja (kao da) ne stari u kultnim Kiki čizmama brenda, slip haljini i komadima od skaja kao savršenom kontrastu novoj J Marc torbi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Marc Jacobs (@marcjacobs)

Čak su i njen manikir, frizura i make up podsećali na rane dane kada je dospela u centar pažnje: jak eyeliner, tamne usne i kratki, razdvojeni pramenovi – sve je odisalo estetikom 90-ih.

Nov model torbi, kao i atmosferu sa snimanja pogledajte u galeriji.

Foto: Profimedia, Instagram – video

Priredila: T.M.

Najnovije