
Nicole Kidman je upravo stigla – i donela Balenciagu sa sobom. U najnovijoj kampanji za sezonu zima 2025, vizija Juergena Tellera pretvara jedan raskošni francuski hotel u pozornicu modne introspekcije. U toj teatralnoj tišini, Nicole Kidman zauzima centralnu poziciju – sa neobičnim spojem elegancije, snage i tajanstvenosti.

Odevena u crnu čipku i raskošne vunene siluete, Kidman se pojavljuje u scenama koje balansiraju između savremenog glamura i bezvremenske discipline. Naslonjena na naslone stolica, razvučena preko hotelskog kreveta ili postavljena pod monumentalnim lusterima, odiše sigurnošću i mirnoćom koja ne traži pažnju – već je prirodno usmerava.




Pored nje, kampanji se pridružuju Claudia Schiffer, Isabelle Huppert, Liu Wen, Adut Akech i Roxane, svaka interpretirajući lik neobične gošće u prostoru gde je svaki ugao pozornica, a svaka senka kadar iz filma. Balenciagina prepoznatljiva estetika – predimenzionirani kaputi, arhitektonske torbe, strogi krojevi i svedeni detalji – ukršta se s dekorom koji nosi patinu prošlih epoha: pozlaćeni plafoni, barokni paneli i tapete koje podsećaju na izgubljene svetove.

Materijali su raskošni i taktilni: veštačko krzno u vatreno crvenim nijansama, ševroni u toplim tonovima, i tkanine koje se prelivaju kao tečnost, unoseći teatralnost u strogo krojene forme. Unutar palete dominiraju klasične crne, sive i zemljane nijanse, ali ih iznenada prekidaju eksplozije boja poput jarko roze i zagasito narandžaste, donoseći napetost između tradicije i savremenosti.
U ovom zamišljenom hotelu, gde se visoka moda susreće sa atmosferom privatnosti, svaki prolaz postaje modna pista. Nicole Kidman ne samo da nosi Balenciagu – ona je oličenje prostora, žena koja ne igra ulogu u kampanji, već kreira ceo narativ.
Foto: Courtesy of Balenciaga