Šta možemo očekivati od Khy, novog modnog brenda Kylie Jenner

Kraljica Kylie proširuje svoje kraljevstvo.

Nema greške: Kylie Jenner uveliko je bona fide fashion girlie.

Kao najmlađi član konglomerata Kardashian-Jenner, 26-godišnjakinja se do sada razlikovala od svojih sestara tako što je postala sinonim za svet lepote – zahvaljujući viralnim, i uvek instant rasprodatim Kylie Cosmetics proizvodima. Sada, Kylie usmerava svoje poslovne poteze ka modnom carstvu novom linijom odeće: Khy.

Brendovi odeće osnovani od strane slavnih ličnosti nisu nikakva novost. Pogledajte samo nastojanja starijih sestara Khloé i Kim Kardashian, koje vode Good American i Skims, vrlo uspešno. Njihova mlađa sestra namerava da zauzme prostor za sebe tako što će Khy pozicionirati kao brend visoke mode filtriran kroz objektiv sa pristupačnijim cenama i veličinama.

„Khy je omaž neograničenim mogućnostima mode. Rušimo barijere i redefinisaćemo značenje dizajnerskog brenda, sa kreativnošću i kvalitetom po boljoj ceni“, rekla je Jenner u saopštenju za javnost. „Želela sam da napravim Khy platformu za naše klijente kako bi imali priliku da iskuse modu, kroz nove dizajnere i brendove, ali po pristupačnijoj ceni.”

Khy će sarađivati „sa dizajnerima, kultnim brendovima i uticajnim kulturnim ličnostima“, navodi se u saopštenju. Za svoju debitantsku kolekciju, Kylie se udružila sa osnivačima brenda Namilia, Nan Lijem i Emilijom Pfohl, kako bi kreirala kapsula kolekciju od 12 komada izrađenih od veštačke kože (kaputa, pantalona, topova) sa cenama u rasponu od 48 do 198 dolara, kao i veličinama od XXS do 4X. Kolekcija će biti dostupna za kupovinu na khy.com od 1. novembra.

Lansiranje brenda Khy neće vam biti iznenađujuće, ako ste obratili pažnju na Kylie-inu suptilnu reinvenciju sopstvenog brenda u poslednjih nekoliko godina. Mama dvoje dece postala je nešto poput glavnog protagoniste tokom Meseca mode, pratećii viralne nastupe iz prvog reda na revijama za Schiaparelli, Loewe, Pradu… Još u maju, Jean Paul Gaultier ju je čak postavio za novo lice brenda, a nedavno je glumila u Acne Studios kampanji za denim kolekciju jesen/zimu 2023.

Foto: Profimedia

Harper’s Bazaar

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.