
Zimski arhetip – putovanje kroz netaknutu snežnu tišinu, potraga za ponovnim otkrivanjem, povratak. Prada Holiday 2025 kampanja slavi tradiciju koja nadilazi vreme i generacije: automobil koji vijuga između kristalno belih stabala postaje simbol sezone. Univerzalno iskustvo, priča koju mnogi prepoznaju – povratak kući.


Sa filmskim obimom i panoramskim doživljajem, statične i pokretne slike oslanjaju se na dugu tradiciju Prada kampanja inspirisanih filmskim autorima. Glen Luchford snima i režira viziju epskih razmera, oživljenu kroz smelu i mladalačku međunarodnu postavu: Maya Hawke, Damson Idris, Louis Partridge, Letitia Wright i Li Xian pojavljuju se kao grupa prijatelja, odabrana porodica koja zajedno kreće na put.

Kampanja ne beleži početak ni kraj, već trenutak uhvaćen usred njihovog putovanja. U filmskom delu, poznata realnost preliva se u magičnu fantaziju – noćna šuma koja se iznenada rasvetljava. Prikazan je praznični period kao vreme bliskosti, deljenja, priča i izuzetnih susreta. Vreme čuđenja. U pratećim snimcima, glumačka ekipa govori o ličnim uspomenama na praznike, brišući granicu između fikcije i stvarnosti, između filma i života.

Kreativnu direkciju kampanje potpisuju Miuccia Prada i Raf Simons, dok je celokupnu vizuelnu i narativnu atmosferu oblikovao Glen Luchford kao fotograf i reditelj; kreativnu direkciju kampanje dodatno je definisao Ferdinando Verderi, uz impresivnu glumačku postavu.
Foto: Courtesy of Prada

