Baš kao u filmovima: odeća modernih filmskih heroina prema Chanelu

Virginie Viard okrenula se svetu kinematografije.

Čak i pre revije, Virginie Viard nam je vrlo transparentno nagovestila da će glavna tema njene nove kolekcije za Chanel biti film. U tizerima pre revije, snimci iz kultnih francuskih filmova 60-ih godina smenjivali su se sa ogromnim znakom CHANEL, jasno inspirisanim pogledom na holivudska brda.

Sama revija započela je kratkim video zapisima u kojima manekenke Rihanna Van Rompuy, Mica Arganaraz i Louise de Chevigny poziraju u enterijeru hotela (referenca na apartman Ritz u kojem je Gabrielle Chanel živela 34 godine). A kasnije smo mogli da vidimo scenografiju:  gigantska slova CHANEL iz prve najave. Krug je završen. Izbor teme za kolekciju nikako nije slučajan: kuća Chanel je uvek bila usko povezana sa svetom kinematografije. Sama legendarna Mademoiselle 1931. uspela je da radi na kostimima za holivudski studio United Artists, a poznate glumice su više puta reklamirale modnu kuću (Marilyn Monroe, Nicole Kidman i Kristen Stewart samo su neke od njih).

A onda, u vreme kada smo vrlo ograničeni u mogućnostima putovanja, bioskop postaje jedan od glavnih načina da nekako promenimo okruženje. Naravno, revija je, kao i snimanje bilo kog filma, započela sa rediteljskim timom - doduše na snimku, koji je postao deo zvučne podloge. I tek nakon nje, modeli u odeći modernih filmskih heroina izašli su na pistu.

Prema Virginie Viard, sledećeg proleća ćemo isprobati sve kultne Chanelove kodove, ali u svežoj i modernoj interpretaciji. Čuvene jakne od tvida postale su opuštene, obimne i dvoredne - vrlo u duhu vremena, kada se udobnost ceni pre svega. Suknje su zamenjene šortsevima i mini suknjama. Ikonične torbe 2,55 su se smanjile i pretvorile u mikro-dodatke (pomeri se, Jacquemus!) a mala crna haljina, klasik kuće, dobila je šlep od šifona. Omiljene široke pantalone Mademoiselle takođe su se pojavile i do sredine revije su se pretvorile u plave i ružičaste farmerke.

Većinu look-ova dopunjavale su i crne mašne (jedan od omiljenih atributa legendarnog Karla Lagerfelda) i graciozni veo, koji se nepogrešivo povezuju sa efemernim „pariskim šikom“.

I ako je neko u stanju da uhvati i popravi ovo neuhvatljivo raspoloženje u stvarnim, fizičkim stvarima, to su gospodari kuće Chanel. Od njih uvek očekujemo maštarije, snove i bajke. I ponovo nas nisu izneverili.

Pročitaj još iz kategorije Revije