Baš kao u filmovima: odeća modernih filmskih heroina prema Chanelu

Virginie Viard okrenula se svetu kinematografije.

Čak i pre revije, Virginie Viard nam je vrlo transparentno nagovestila da će glavna tema njene nove kolekcije za Chanel biti film. U tizerima pre revije, snimci iz kultnih francuskih filmova 60-ih godina smenjivali su se sa ogromnim znakom CHANEL, jasno inspirisanim pogledom na holivudska brda.

Sama revija započela je kratkim video zapisima u kojima manekenke Rihanna Van Rompuy, Mica Arganaraz i Louise de Chevigny poziraju u enterijeru hotela (referenca na apartman Ritz u kojem je Gabrielle Chanel živela 34 godine). A kasnije smo mogli da vidimo scenografiju:  gigantska slova CHANEL iz prve najave. Krug je završen. Izbor teme za kolekciju nikako nije slučajan: kuća Chanel je uvek bila usko povezana sa svetom kinematografije. Sama legendarna Mademoiselle 1931. uspela je da radi na kostimima za holivudski studio United Artists, a poznate glumice su više puta reklamirale modnu kuću (Marilyn Monroe, Nicole Kidman i Kristen Stewart samo su neke od njih).

A onda, u vreme kada smo vrlo ograničeni u mogućnostima putovanja, bioskop postaje jedan od glavnih načina da nekako promenimo okruženje. Naravno, revija je, kao i snimanje bilo kog filma, započela sa rediteljskim timom – doduše na snimku, koji je postao deo zvučne podloge. I tek nakon nje, modeli u odeći modernih filmskih heroina izašli su na pistu.

Prema Virginie Viard, sledećeg proleća ćemo isprobati sve kultne Chanelove kodove, ali u svežoj i modernoj interpretaciji. Čuvene jakne od tvida postale su opuštene, obimne i dvoredne – vrlo u duhu vremena, kada se udobnost ceni pre svega. Suknje su zamenjene šortsevima i mini suknjama. Ikonične torbe 2,55 su se smanjile i pretvorile u mikro-dodatke (pomeri se, Jacquemus!) a mala crna haljina, klasik kuće, dobila je šlep od šifona. Omiljene široke pantalone Mademoiselle takođe su se pojavile i do sredine revije su se pretvorile u plave i ružičaste farmerke.

Većinu look-ova dopunjavale su i crne mašne (jedan od omiljenih atributa legendarnog Karla Lagerfelda) i graciozni veo, koji se nepogrešivo povezuju sa efemernim „pariskim šikom“.

I ako je neko u stanju da uhvati i popravi ovo neuhvatljivo raspoloženje u stvarnim, fizičkim stvarima, to su gospodari kuće Chanel. Od njih uvek očekujemo maštarije, snove i bajke. I ponovo nas nisu izneverili.

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.