Carolina Herrera unosi španski duh u prolećne cvetne motive za 2026.

Umesto da učestvuje na Nedelji mode u Njujorku, brend je priredio reviju u Madridu

Lepota je promenljiva kategorija — mnogi dizajneri često je zaobilaze, pokušavajući da je demontiraju, restruktuiraju ili potpuno odbace. Međutim, to retko važi za Carolinu Herreru, brend koji je oduvek posvećen suočavanju sa ovim prolaznim konceptom na izrazito glamurozan način. Revija proleće/leto 2026, održana u Madridu u četvrtak uveče, bila je prava potvrda tog etosa.

Brend je decenijama bio jedan od bisera rasporeda New York Fashion Week-a, ali ove godine kuća je po prvi put odlučila da potpuno preskoči Njujork u glavnoj sezoni. Odluka da se revija održi u Madridu — u skladu sa proslavom 40 godina Mercedes-Benz Fashion Week-a u Madridu — izdvojila je kuću od gužve drugih modnih centara, stvarajući namerni trenutak za uživanje i pažnju, posebno dok se istovremeno dešava London Fashion Week. Argumenti za destinacijsku reviju u toplom i lepom španskom gradu bili su ubedljivi, a revija je imala sjajnu posećenost — Lucy Hale, Olivia Palermo, Vittoria Ceretti i mnogi drugi bili su u prvom redu u znak podrške.

Pista je bila postavljena na Plaza Mayor, ikoničnom trgu u srcu starog Madrida. Prostrano okruženje savršeno je istaklo raskošnu crnu haljinu koja je otvorila reviju. Duga pista omogućila je filmski prikaz svih 78 izloženih modela. Gordon je objasnio da je lokacija bila ogroman izvor inspiracije, pa su se mnoge povezane ideje provlačile kroz celu kolekciju. Konkretno je naveo 16. i 17. vek, kao i „La Movidu“, živahni demokratski kontrakulturalni pokret 20. veka.

Kuća koja se ponosi latinskim nasleđem, Carolina Herrera je Venezuelanka, dok je matična kompanija španska. Dakle, Rio, Meksiko Siti i Madrid — to su mesta koja su važna za brend. I to je ono što je Gordona inspirisalo kroz ceo proces.

Tokom procesa dizajniranja, cvetni motivi ponovo su postali ključni element — ovog puta sa jasnijom regionalnom specifičnošću. Potpisno za Herreru, cvetni detalji interpretirani su kroz printove i razigrane mini setove, dok su se u drugim modelima pojavljivali apstraktnije kroz precizno postavljene karneriće. Pored printova, revija je pokazala i elegantnije, minimalističke komade.

Herrera je poznata po elegantnoj večernjoj odeći, a možda ju je upravo potraga za savršenom belom košuljom — ultimativnim praznim platnom mode — učinila bezvremenskom. Tu strast je delio i André Leon Talley, a Gordon je na tom nasleđu zasnovao izgled Anne Hathaway na ovogodišnjoj Met Gali. Pet korsetiranih košulja sa mašnama ponudilo je mladalački, moderan odgovor na dugogodišnju težnju gospođe Herrere, uz značajan doprinos neočekivane saradnje za klasični brend ženske mode.

Iako je revija predstavljala veliki izazov — preskočiti NYFW i ostaviti utisak u destinacijskoj lokaciji — Gordon je bio samouveren. Kompleksnost je prihvatio direktno, baš kao što pristupa i lepoti i savršenstvu.

foto: Profimedia

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.