Céline ima novi ritam za proleće 2026.

Uoči Couture sedmice, Michael Rider predstavio svoju prvu kolekciju za ovu francusku modnu kuću

U atrijumu sedišta modne kuće Céline u Parizu, predstavljena je prva kolekcija Michaela Ridera – novi početak za brend i simbolični povratak dizajnera – ovog puta u ulozi kreativnog lidera. Nakon godina rada s Nicolasom Ghesquièreom u Balenciagi i decenije provedene u Céline-u uz Phoebe Philo, Rider je stupio na scenu s vizijom koja spaja nasleđe kuće sa sopstvenim dizajnerskim potpisom.

Već od prve siluete (predstavljene su muška i ženska kolekcija za proleće 2026), bilo je jasno da se Rider oslonio na elemente sopstvenog dizajnerskog razvoja. Dugi sakoi sa naglašenim ramenima, pantalone balon kroja uvučene u čizme, kao i detalji poput svetlih volana i uskih farmerki, podsetili su na njegov period sa Ghesquièreom. Phoebeina estetika se mogla naslutiti u izraženom color-blockingu, asimetričnim bluzama, kravatama i bomber jaknama. Ali, da ne bude zabune – sve što je Rider prikazao delovalo je ujednačeno i potpuno autentično, kao novi Céline jezik koji je, posle Hedi Slimanea, odbacio strogu uglađenost, iako su neki elementi, poput uskih farmerki, ostali prisutni.

U kolekciji su se mogle osetiti i note američkog stila, što verovatno potiče iz Riderove poslednje velike uloge kao kreativnog direktora Polo Ralph Laurena. Parisku ležernost – marame nehajno vezane oko vrata, farmerke sa faltama u kombinaciji sa upečatljivim kaiševima i čizmicama na pertlanje – spojio je sa preppy estetikom kroz košulje na kopčanje i klasične džempere uparene sa kratkim pantalonama širokih nogavica i bež blejzerima. Kragne su bile nameštene tako da je jedna strana bila unutra, a druga napolju, rukavi blejzera zgužvani na jednoj ruci da bi se otkrila gomila narukvica.

Rider je prikazao kratke džempere sa romboidnom šarom uz uske pantalone i zlatne kaiševe, predimenzionirane ragbi majice i kravate sa tupo odsečenim krajevima. Ali, izvan referenci na američki sportski stil i francusku senzibilnost, dizajner je uneo svež pristup večernjoj odeći. Tu je bila prelepa crna heklana haljina, te nekoliko crnih koktel haljina i jedna maksi haljina sa šljokicama bez bretela, uparena sa ultra-kratkim smoking blejzerom.

I aksesoari su se izdvojili – torba sa tri džepa i jarko plava putna torba sa rajsferšlusom u obliku osmeha na prednjem delu. Riderova kolekcija bila je sveobuhvatna i, kako je rekao iza scene, predstavljala je početak postavljanja temelja za novu Céline eru. Govorio je o važnosti da se ne izbriše ono što je bilo pre, već da se postojeći kodovi iskoriste za izgradnju nečeg potpuno novog.

Stav je opipljiva vrednost kada je reč o odeći, a Rider ga je ovde imao u izobilju. U njegovoj prvoj kolekciji za Céline nije bilo ničeg jednostavnog, ali ono što je uspeo da pojednostavi jeste ideja da se veliki stil ne može objasniti – on je urođen i nalazi se u nečijem ličnom ritmu.

Pogledajte kolekciju u galeriji.

Foto: Céline

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.