Jacquemus je priredio modnu reviju na džinovskom polju pšenice

Otkako je Jacquemus “oborio“ Instagram nakon što je prošlog leta stavio pistu boje fuksije usred polja lavande u Provansi, njegove modne revije razvile su se u čudesne podvige zaslepljujuće vizualnosti.

Ove godine, ponovo predstavlja svoju kolekciju za proleće/leto 2021. pod nazivom “L’Amour”, na “tajnom mestu” van Pariza. To je tek treći, fizički šou uživo koji se održava nakon karantina, i slavni brend je to učinio u vreme kada se većina dizajnera odlučila da svoje kolekcije predstavi digitalno. Kako kažu, sve je u prezentaciji.

A prezentacija je zaista bila očaravajuća i o njoj su svi mogli razgovarati u četvrtak, kada je dizajner poveo fanove interneta i izabrane goste na bukvalno putovanje kroz pšenična polja Francuske kako bi pokazao svoju „L’Amour“ proleće/leto 2021 kolekciju muške i ženske odeće.

Podsećajući na svoju reviju koja je održana prošle godine na poljima lavande Provanse, ovosezonsko predstavljanje iskoristilo je svoju prirodnu pozadinu kao krajnji dodatak odeći koja je sama po sebi bila lagana, prigušena i gotovo jednako organska kao i okolina. Budući letnji komadi za, nadamo se, mnogo opuštenije vreme.

“Zamišljao sam ljude kako se okupljaju slaveći ljubav. Koreografija Aleksandra Ekmana i film Emira Kursturice, Dom za vešanje sa svojim očaravajućim realizmom, predstavili su scene svečanosti, velike i male. Ali ono što je tako lepo u L’Amour-u je kako može izdržati – ponekad čak i ojačati – u nedostatku ljudi koji su zajedno” – napisao je dizajner na Instagramu, gde je takođe podelio zapanjujući pogled svoje vijugave piste.

“Odlučiti da nastavimo sa svojim uobičajenim rasporedom je u središtu našeg vizuelnog identiteta, naše komercijalne strategije”, nastavio je. “Sa ovom manjom kolekcijom, predstavljenom uglavnom našoj porodici i prijateljima, izlažemo naše unutrašnje svetove na otvoreno, interpretirajući skromne tkanine i predmete sa kojima živimo, koji imaju svoje priče koje mogu da ispričaju. L’Amour otkriva sebe u malim čudima. Odvojeni, ali zajedno, shvatili smo da je dom mesto beskrajne inspiracije. Ovi utisci su ono što sam želeo da stvorim u ovom okruženju danas. Moj tim je uložio ogroman trud ovih nekoliko meseci, i tako sam zahvalan što smo stigli ovde, da smo se na kraju okupili. Za mene je važno da ljudi vide da je istinska proslava L’Amour univerzalna.”

 

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.