
Moda ponekad ume da ponese ideju koja na prvi pogled deluje uznemirujuće, ali u svojoj realizaciji ostavi snažan utisak i redefiniše način na koji posmatramo ukus. Tako je bilo i na reviji Khaite, kada su na pistu zakoračile cipele na štiklu u formi brodskih mokasina. Modeli su koračali kroz plitke bazene vode u prostoru Hudson Yards-a, dok je magla obavila ambijent i stvorila gotovo nadrealnu atmosferu. Neobičan prizor naterao je publiku da dvaput pogleda, a ipak je ostavljao osećaj da je pred njima novi talas mode koji će postati nezaobilazan.


Na tom principu počiva i sam Khaite – brend koji je Catherine Holstein osnovala 2016. godine. Već gotovo deceniju, dizajnerka nominovana za CFDA Accessories Designer of the Year nagradu gradi garderober namenjen minimalističkim Njujorčankama, ali ga obogaćuje neočekivanim obrtima i uspeva da ostane dosledna sopstvenom izrazu.

Ako pratite društvene mreže, teško je ne primetiti hvalospeve posvećene čuvenim Danielle farmerkama ili torbi Elena sa nitnama, koja je u ovoj kolekciji dobila još skulpturalnije forme. Revija za proleće/leto 2026, održana sinoć pred publikom u kojoj su bile Kendall Jenner na pisti i Louisa Jacobson u prvim redovima, potvrdila je Holstein-in kultni status i uticaj.


Kroz eru logomanije, „quiet luxury“ trenda i ovogodišnjih eksperimenata sa „polished rock“ estetikom, Khaite je prošao kroz značajne transformacije, ostavljajući trag na industriji – od oblikovanja novih dizajnerskih pravaca do načina na koji se o modi razgovara. Uprkos svemu, Holstein ostaje dosledna sopstvenom vizionarskom rukopisu. Tako su tufne, trend koji je proteklih meseci bio gotovo svuda, u njenoj kolekciji dobile novo značenje – na plisiranim suknjama izgledale su kao prirodan produžetak stila najbolje obučene Njujorčanke. U kombinaciji sa topovima ukrašenim trakama, klasične siluete dobijale su zavodljiv i sofisticiran preokret.

Iako stroga u preciznosti, Holstein se istakla u odnosu na druge kolekcije prikazane tokom nedelje. Pleteni kompleti u krem nijansi ostali su u duhu proleća, ali su delovali čvršće i kontrastirali lakoći koju su prikazali drugi dizajneri. Kratka jakna u bolero kroju, izvedena iz mantila, diskretno je prizvala Y2K estetiku, sa malim vremenskim odmakom.


Snaga brenda Khaite leži u sposobnosti da ponudi upravo onaj komad za kojim ćete žudeti čim ga ugledate – nešto što ne može biti zamenjeno nijednom sličnom alternativom. Zato je ovaj brend postao univerzalni modni jezik, prepoznatljiv onima koji ga razumeju i neumorno prate.
Pogledajte celu reviju na linku ispod:
Foto: Courtesy of Khaite