
Leto je dobilo novo modno lice – i dolazi u nijansi Miami Blue. Nova kolekcija Ray of Sea modne kuće Roberto Cavalli donosi glamur pod suncem, spojivši neukrotivu energiju obale Floride sa luksuznim Cavalli pečatom. Inspirisana plažama, svetlošću i hedonizmom, kolekcija reinterpretira prepoznatljivi Ray of Gold print u razigranom plavom tonalitetu, evocirajući osećaj toplog morskog povetarca, zlatnog peska i neonskog sjaja Miamija.


U ovom vizuelno moćnom i zavodljivom modnom narativu, lepršave svilene haljine susreću se sa skulpturalnim siluetama, dok kupaći kostimi i crop topovi postaju komadi za koje nije rezervisana samo plaža – već i letnji koktel bar, jahta, galerija pod otvorenim nebom. Sve je protkano vibrantnom paletom boja i karakterističnim animal printovima koji donose neizbežni Cavalli stav – senzualan, snažan i neustrašiv.

Kreativni direktor Fausto Puglisi nastavlja da gradi modernu Roberto Cavalli viziju, mešajući dekadenciju i disciplinu u kolekciji koja slavi ženstvenost kroz prizmu kontrasta. Zebra šare u tirkiznoj, crnoj i beloj boji dodatno naglašavaju dinamiku komada, dok su kampanju – snimljenu pod objektivom Kennetha Cappella – oživeli modeli Carola Remer i Meghan Wiggins.


Stilizacija Sine Braetz uvodi nas u svet luksuzne obale, gde se oversized naočare, nakit sa zlatnim akcentima i sandale ukrašene zmijskim detaljima pretvaraju u ključne elemente letnje uniforme. Svaki komad iz kolekcije ima dvostruku ulogu: u dnevnom svetlu izgleda kao odraz mora, dok pod večernjim zracima postaje deo modne scene koju ne želite da propustite.

Ray of Sea nije samo kolekcija – to je poziv na estetski beg iz svakodnevice, putovanje do mesta gde moda ne poznaje pravila, a letnji stil dostiže svoju najsmeliju, najsvetliju formu.


Foto: Courtesy of Roberto Cavalli