
Luksuzna modna kuća Givenchy predstavila je svoju prvu kampanju pod kreativnim vođstvom Sarah Burton, čime je zvanično započela novo poglavlje u vizuelnom identitetu brenda. Kampanja je fotografisana od strane umetnice Collier Schorr, a Burton je u centar priče stavila ono što je oduvek bilo u srcu njenog rada – lepotu i snagu žena.


Poseban akcenat dat je ženskom kolektivu koji stoji iza modne scene: dugogodišnja stilistkinja kreatorke, Camilla Nickerson, kao i poznata šminkerka Lucia Pieroni, ovoga puta ne samo da su učestvovale u kreiranju vizuala, već su postale i deo zvanične postave kampanje.

Pored njih, u kampanji učestvuje i impresivan izbor žena iz različitih generacija i kreativnih sfera: Kaia Gerber, Adut Akech, Vittoria Ceretti, Nyaduola Gabriel, Eva Herzigova, Emeline Hoareau i Liu Wen. Zajedno, ove žene oličavaju duh savremene ženstvenosti – snažne, samosvesne i raznolike.


„Lepota svih žena me inspiriše – uključujući i žene iz mog tima. Želela sam da zabeležimo autentične momente saradnje, zajedništva i kreativnosti“, poručila je Burton u zvaničnom saopštenju.

Kampanja prikazuje aktuelnu kolekciju kuće Givenchy, uključujući i već prepoznatljivu haljinu inspirisanu formom šminkerske palete. Fokus nije samo na odeći, već i na emocijama: kroz spontane trenutke, osmehe i prisnost, kolekcija slavi slobodu izraza, međusobnu podršku i snagu ženske energije.


Ovim projektom Givenchy jasno poručuje da nova era nije samo estetska – već duboko lična, humana i posvećena stvarnim ženama koje inspirišu modu, svakog dana.
Foto: Courtesy of Givenchy