Stella McCartney je otkupila svoj brend od LVMH-a

Ali i dalje ostaje savetnik Bernarda Arnaulta za održivost

Stella McCartney je otkupila svoj brend od LVMH-a

Pet godina nakon što je luksuzni konglomerat LVMH postao manjinski vlasnik njenog istoimenog brenda, Stella McCartney odlučila je da otkupi njihov udeo i time povrati potpunu kontrolu nad kućom koju je osnovala. U zajedničkom saopštenju objavljenom u ponedeljak, McCartney i LVMH potvrdili su ovu odluku, naglašavajući da će dizajnerka nastaviti da igra važnu ulogu u luksuznom sektoru kroz savetovanje izvršnog direktora Bernarda Arnaulta i izvršnog tima kompanije o pitanjima održivosti. Kao globalna ambasadorka za održivost, McCartney će se fokusirati na promovisanje inovativnih rešenja i odgovornijih praksi u luksuznoj industriji.

Ovaj potez dolazi u trenutku kada se luksuzni sektor suočava s izazovima usled globalnih ekonomskih promena, pri čemu manji brendovi trpe veći pritisak u odnosu na velike modne kuće. Veće kuće poput Louis Vuittona ili Diora uspevaju da se prilagode zahvaljujući svojoj imućnijoj i lojalnijoj klijenteli, dok manji brendovi, poput Stelle McCartney, moraju da traže inovativne načine da očuvaju svoj identitet i privuku kupce.

Stella McCartney je otkupila svoj brend od LVMH-a

Stella McCartney, ćerka legendarnog člana Beatlesa, Paula McCartneyja, svoju modnu kuću osnovala je 2001. godine u saradnji s Gucci Group-om, tada divizijom danas poznatog konglomerata Kering. Tokom 17 godina partnerstva, McCartney je razvila prepoznatljiv identitet svog brenda, sa fokusom na etičku modu i nekorišćenje životinjskih proizvoda. Njeno partnerstvo sa Kering-om završilo se 2019. godine, kada je iznenadila modni svet odlukom da otkupi njihov udeo i udruži se s glavnim rivalom – LVMH-om.

Iako se njena saradnja s LVMH-om završava, Stella McCartney ostaje prepoznata kao ključna figura u razgovoru o održivosti u modnoj industriji. Njeno savetovanje luksuznog giganta o ovim temama ukazuje na sve veći značaj održivosti u industriji luksuzne mode, čak i u teškim tržišnim okolnostima.

Foto: Pprofimedia

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.