Harper's Bazaar Srbija

Hermès Oran sandale su najpoželjniji letnji komad već 25 godina

History of the Hero!

Za razliku od dizajnerskih torbi, od kojih su mnoge dostigle status legendarnih – u stanju da zadrže i svoju popularnost i svoju vrednost iz godine u godinu; postoji samo nekoliko stilova cipela koji spadaju u ovaj tabor. Chanel baletanke, Manolo Blahnik Hangisi i Gucci Horsebit mokasinke, kao i Hermès Oran sandale koje su i dalje jednako poželjne – 25 godina nakon što su prvi put predstavljene.

Oran je kožna papuča-sandala, koja se instant prepozna zahvaljujući ‘H’ obliku kaiša. Prvi put ju je lansirao 1997. Pierre Hardy kao deo prolećne kolekcije kuće, inspirisane Afrikom. Otuda i naziv sandale „Oran“ po alžirskom gradu.

Ovo je sandala sa istinskom izdržljivošću. Za 25 godina, od kada je prvi put predstavljena, popularnost Oran papuča gotovo da nije opala. I dan danas ostaje jedan od najprepoznatljivijih i najuspešnijih Hermès proizvoda – kao kuća odgovorna i za Birkin torbu, to nešto govori.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Venetia Alia (@veneti.a)

Postoje tri jasna faktora koji su ovu papuču učinili tako dugotrajnim uspehom: visokokvalitetno i udobno gazište, jednostavnost dizajna (prevazilazi trendove i dokazuje da je svestrana cipela koja se može stilizovati uz prilično bilo šta), ali, uprkos svemu ovome, to je potpuno jedinstven stil. Bez prejakih, naglašenih detalja ona je i dalje prepoznatljiva – i svako (ko zna) može je odmah identifikovati.

Oran papuče nisu favoriti samo modnih urednika i influensera širom sveta, već su omiljene i među slavnima. Sandale su nosily svi, od Eve Longorie i Alessandre Ambrosio, do Sofie Richie, i poslednje viđenje u njima – Meghan Markle.

Meghan je slikana kako odlazi na ručak za Dan majki sa suprugom Harry-em i nekoliko poznatih prijatelja. Nosila je sandale u ‘zlatnoj’ boji (koja je zapravo više svetlo braon). Cipela se pokazala kao savršena pratnja čokoladno braon haljini koju je dizajnirala Heidi Merrick.

Hermès trenutno prodaje sandale u 28 različitih nijansi, a često postoje jednokratne, ekskluzivne boje na koje treba obratiti pažnju, od kojih su mnoge dostupne na nekim od naših omiljenih dizajnerskih sajtova za preprodaju, zajedno sa klasičnijim stilovima.

 

Foto: Profimedia, Instagram

Priredila: T.M.

Najnovije