Versace proleće/leto 2025: Moć boje i teksture

Za one koji ne prate pravila, već stvaraju svoja

Versace prolećeleto 2025 Moć boje i teksture (8)

Prolećno-letnja kampanja za 2025. godinu brenda Versace donosi nas u svet raskošne elegancije i sofisticiranog luksuza. Fotografisali su je talentovani Mert & Marcus, čiji rad je poznat po vrhunskoj estetskoj preciznosti i sposobnosti da zabeleže emotivne trenutke kroz svetlost i senku. Ovaj fotografi su poznati po stvaranju dramatičnih, ali intimnih portreta, koji perfektno odražavaju suštinske vrednosti Versace brenda.

Kolekcija za proleće/leto 2025. godinu donosi bogatstvo tekstura, od metalik slip haljina do delikatnog floralnog veza, čime Versace zadržava svoju prepoznatljivost kroz sofisticirane krojeve i luksuzne detalje. Paleta boja je raskošna, sa dubokim tonovima purpura, zlatne i bogate braon nijanse, dok aksesoari, poput Versace Tag torbe sa šarmantnim privjescima i Kielo torbe u novim verzijama, dodatno upotpunjuju celokupni dojam. Ove torbe, sa svojim razigranim detaljima i elegantnim oblinama, postaju simbol individualnosti, koja je u centru ove kampanje.

Versace proleće/leto 2025: Moć boje i teksture

Osim što kampanja slavi luksuz, ona ističe i snagu individualnosti. Mona Tougaard, koja je u ovom projektu prepoznata kao oličenje modernog stila, zauzima centralno mesto. Njen sofisticirani izgled i energija savršeno dopunjuju opuštenu atmosferu kampanje, čineći je ne samo modelom, već i predstavnicom onoga što Versace želi da izrazi – slobodu, snagu i jedinstvenost svakog pojedinca. Mona, koja je postala jedan od najzapaženijih modela nove generacije, svojim prisustvom dodatno unosi dinamiku u kampanju, unoseći u nju savremeni šarm i duboku emocionalnu povezanost sa brendom.

Kao što Donatella Versace ističe: „Mi smo jedinstveni, mi smo ranjivi, mi smo hrabri, mi smo ljubazni, mi smo jaki. Naše razlike nas spajaju i čine nas fascinantnim jedno za drugo.” Ova kampanja je pravo slavlje tih vrednosti, uz oda modernoj ženi koja je nesputana, hrabra i, iznad svega, uvek autentična. Versace se ponovo potvrđuje kao brend koji ne samo da prati, već i oblikuje svet mode kroz snažnu, emotivnu priču o individualnosti i luksuzu.

Foto: Versace

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.