Harper's Bazaar Srbija

AZ Factory By Them prolećna kolekcija oslikava 24 časa u životu jedne žene

Razigrana moda

Nakon sezone gostujućih talenata na kolekcijama brenda AZ Factory, za proleće/leto 2024. red je došao na in-house dizajnere da preuzmu pistu. Norman René Devera i Peter Movrin, koji su radili iza kulisa sa dizajnerima i etiketama kao što su Lutz Huelle, Colville, Thebe Magugu, Ester Manas: dobili su svoj trenutak da zablistaju. Tako je nastala prolećna kolekcija AZ Factory By Them.

Devera i Movrin su usavršili svoje dizajnerske veštine u velikim modnim brendovima pre nego što ih je pokojni Alber Elbaz 2019. izabrao da predvode projekat AZ Factory – Deveru kao direktora dizajna tima i Movrina kao senior dizajnera. Posvećeni Elbazovoj viziji i očuvanju njegovog nasleđa, istovremeno su radili na unapređenju brenda. “Za Albera suština mode je bila u radosti”, rekao je Devera. “Pružiti ženama radost nošenja haljine koja podiže raspoloženje I slavi život. To smo želeli da prenesemo na kolekciju”.

Cilj je bio da se kolekcija dopadne različitim generacijama žena, dok je glavna zamisao bila 24 časa u životu jedne dame – gde se ona ujutru budi u beloj pamučnoj košulji muškog kroja, dok ne izađe uveče u drapiranoj mini haljini od roze satena ili u negližeu limeta zelene nijanse sa čipkastim završetkom.

Raskošne tkanine bile su razigrano obrađene dezenima ruže – jednom od Elbazovih omiljenih cveća – u kombinacijama boja koje oduševljavaju na svilenim haljinama – kobalt plava I narandžasta, božur I citrusno žuta, ruž crvena I lavanda.

„Dajemo novi život tehnikama koje smo naučili“, rekli su Devera i Movrin. Njihov pristup nije bio nostalgičan, već je to bio lak način da pokažu kako se nasleđe Albera Elbaza i dalje može tretirati sa oduševljenjem.

Foto: AZ Factory

Najnovije