„Bitka“ modnih brendova za mesto u novoj seriji „Seks i grad“

Reboot nudi dobru priliku za prepoznavanje brendova i veću prodaju.

Ponovno lansiranje popularne serije iz 90-ih, „Seks i grad“, nije donelo radost samo njenim fanovima. Vest je takođe izmamila ogroman osmeh ljudima iz modne industrije, koji ovaj povratak vide kao ogromnu (unosnu) priliku - sve dok se, naravno, njihovi brendovi kvalifikuju da obuku junakinje serije.

Naslov izveštaja koji vodi „The Guardian“ je jasan: „Moramo biti u ovoj seriji: modni brendovi se takmiče za 'ulogu' u Seksu i gradu“. U članku modni insajderi, preduzetnici i PR menadžeri opisuju koliko je velika prilika za brendove da učestvuju u seriji koja je imala važnu ulogu u oblikovanju stila prikazane decenije, i uopšte, zbog potrebe koja je nastala u periodu pandemije radi veće vidljivosti na televiziji.

Uz pandemiju koja drži prodavnice zatvorenim, pad prodaje, otkazivanje crvenih tepiha i „zatvaranje“ modnih događaja, modna industrija sa strepnjom traži načine da pokaže svoje kreacije i proizvode. A TV serije, sa trenutnim uspehom i visokim nivoom produkcije, izgledaju kao najsigurniji način.

Kao što PR Daisy Hoppen kaže, čiji je klijent dizajnerka Molly Goddard, "Televizija nam je trenutno veoma važna. Pogotovo ove godine, kada crveni tepisi nisu isti. Kada se najavi nova produkcija, gledamo kako da dođemo do tima. Kostimografi su VIP stilisti ovog vremena. Ali „Seks i grad“ izazvao je još veće uzbuđenje jer je to serija u kojoj moda igra ključnu ulogu."

 Uticaj "Seks i grad" serije u 2021. godini

Sumnje u to da li će ponovno pokretanje serije imati isti uticaj i stvoriti kult sličan njenoj „originalnoj“ verziji, nisu neosnovane. Odsustvo „Samante“, kompaktne forme novog ciklusa [serija će imati 10 epizoda i naslov „And Just Like That“], klađenje na doslednu i suštinsku evoluciju likova i prilagođavanje scenarija podacima formiranim u novoj eri, različita su pitanja koja se nameću, međutim konačni uspeh ili neuspeh ostaje da se vidi.

Ovo, međutim, daleko od toga da lišava uspeha modne brendove koji će oblačiti heroine. U vreme kada su društvene mreže važne, čini se da je brujanje oko pojavljivanja u seriji jedini sigurni deo uspeha i modne kuće su toga svesne. Kako to u novinama opisuje Lauren Sherman, dopisnica Business of Fashion-a: „dobar plasman u seriju biće tvit, objava na Instagramu, medijska tema, čak i video, promocija je vrlo jaka“.

Ko će biti sledeći kostimograf

"Devedesete su se ticale mode pune pokreta i dizajnera - od dekonstrukcije do grungea, od Margiele do McQueena. Bilo je mnogo prilika za kostimografkinju Patriciu Field. Suprotno tome, 2020. je situacija kod mnogih fluidna". Dakle, koristeći modu, uhvatiti duh vremena biće pomalo teško. "Ne mogu da zamislim ove devojke u kombinezonima“, rekla je Valerie Steele, kustos Muzeja modnog tehnološkog instituta u Njujorku.

Sa Fieldovom koja potvrđuje da još uvek ne učestvuje u ponovnom pokretanju serije, izazov za kostimografa koji će preuzeti zadatak da stil heroina prilagodi vremenu je sjajan.

U vreme kada se moda neprestano zalaže za održivost, a kolekcije se neprestano približavaju rodnoj fluidnosti, s nezavisnim brendovima koji imaju isti udeo popularnosti kao i establirane modne kuće, rasprava o tome da li će se Carrie odreći svojih omiljenih "Manolosa" zbog udobnosti para patika može čak da se pokaže kao glavobolja. Međutim, modne dizajnerke poput Stelle McCartney ili Gabriele Hearst, koje svojim kreacijama izražavaju potpuno novu filozofiju koja prožima modu, lako mogu da se potrude da podrže stil heroina.

U ormaru Carrie, Charlotte i Mirande uvek postoji mogućnost mešanja, kako bi se uklopili svi brendovi i svi identiteti odeće. Ili kako Rebecca Weinberg, saradnica Patricie Field, kostimograf, to najbolje kaže u članku Guardiana, "Svi žele velike brendove, ali ako ih ne koristite na elegantan način, ako ih ne pomešate, izgubićete veštinu. Rad sa manjim brendovima daje vam priliku da promenite nečiji život. A ovo je odgovoran stav “.

harpersbazaar.gr

Pročitaj još