Bottega Veneta ima novog kreativnog direktora: Upoznajte Louise Trotter

Preuzevši ulogu Matthieua Blazyja, biće jedina žena na poziciji kreativnog direktora u Keringu

Louise Trotter kreativni direktor Bottega Veneta

Istog dana kada je bivši kreativni direktor Bottege Venete, Matthieu Blazy potvrđen kao novi kreativni direktor kuće Chanel, Bottega Veneta je imenovala svog: Louise Trotter.

Trotter će započeti svoj rad u italijanskoj luksuznoj kući početkom 2025. godine. “Duboko sam počastvovana što ću se pridružiti Bottega Veneta kao kreativni direktor. Zapanjujuća baština umetnosti i inovacija ove kuće je zaista inspirativna, i radujem se što ću doprineti njenoj budućnosti i proslaviti njenu bezvremensku viziju”, rekla je u saopštenju za medije.

Trotter trenutno obavlja funkciju kreativnog direktora francuske marke Carven, gde je bila manje od dve godine, vraćajući marku u fokus. Bila je bivši kreativni direktor britanskih brendova Lacoste i Joseph. U Bottega Veneti biće jedina žena na poziciji kreativnog direktora u Keringu, luksuznoj grupi koja poseduje brendove kao što su Yves Saint Laurent i Balenciaga.

“Njen estetski pristup besprekorno kombinuje izuzetan dizajn sa vrhunskom izradom, a njen angažman u kulturnom zagovaranju se savršeno usklađuje sa našom vizijom brenda. Kroz njen sofisticirani pogled, Bottega Veneta će nastaviti da slavi svoje nasleđe, dok će očuvati modernu relevantnost”, rekao je CEO Bottege Venete, Leo Rongone, u saopštenju.

Blazy je dizajnirao za Bottega Veneta, pomažući brendu da podigne popularnost svojih aksesoara na novi nivo, uz pomoć kampanja sa poznatim ličnostima, kao što su A$AP Rocky i Kendall Jenner.

Bottega Veneta je najnovija modna kuća koja je najavila promene na poziciji kreativnog direktora. Ova najava dolazi nakon što je John Galliano napustio Maison Margiela, a Julian Klausner je imenovan za kreativnog direktora Dries Van Notena, nakon što je osnivač napustio poziciju. Mesta još uvek nisu popunjena u Celine i Fendi, što ostavlja mogućnost da se na čelu luksuzne mode pojave mlađi dizajneri.

Foto: Promo Bottega Veneta i Kering

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.