S obzirom na to da je većina svetske populacije u karantinu, svaki vid zabave i dešavanja preusmeren je ona što se odvija na društvenim mrežama.
To je dovelo do toga da mnoge poznate ličnosti, medijske kuće i modni brendovi postanu znatno aktivniji na svojim društvenim profilima, a sve u svrhu ne bi li se makar malo period izolacije učinio podnošljivijim.
Bottega Veneta je poslednja modna kuća koja se pridružila ovom vidu aktivnosti. Italijanska luksuzna kompanija otvorila je virtuelni program naziva Bottega Veneta Residency, koji ima za cilj da pronađe talente širom sveta iz različitih kreativnih oblasti i da ih predstavi ostatku populacije.
– Kreativnost i snaga su u srcu našeg brenda, a u ovo veoma mučno vreme osećamo odgovornost da slavimo te vrednosti i da ih širimo kroz našu zajednicu, rekao je kreativni direktot Daniel Lee.
Obuhvatajući sve njihove profile – Instagram, YouTube, Weibo, Line, Kakao, Spotify, Apple Music i njihov veb sajt – Bottega Veneta namerava da svetu prikaže kuvare, umetnike, pisce, muzičare, režisere, dizajnere kroz ono što naziva „Laboratorija kreativnosti“.
Svake nedelje, modna kuća će predstaviti po jednog pojedinca iz navedenih oblasti.
Uz sve negativne vesti kojima smo svakodnevno okruženi, ovakav vid predaha i kulturnog uzdizanja nam je više nego potreban.