Bvlgari predstavio kampanju “Eternally Reborn” sa Anne Hathaway, Zendayom i Liu Yifei

"Aeterna" kolekcija obeležava 140. godišnjicu ovog čuvenog rimskog brenda

Bvlgari je lansirao svoju najnoviju kampanju pod nazivom “Eternally Reborn”, predvođenu svetski poznatim ambasadorima brenda – Anne Hathaway, Zendayom i Liu Yifei. Ova impresivna kampanja, koju potpisuje renomirana modna fotografkinja Zoey Grossman, predstavljena je danas i dolazi nakon svečanog predstavljanja Aeterna kolekcije visokog nakita u Rimu prošle nedelje.

Modna revija u Rimu, održana u veličanstvenom antičkom kompleksu Termi Dioklecijana, privukla je mnoge slavne ličnosti, uključujući Isabellu Rossellini i Carlu Bruni, koje su prisustvovale kako bi podržale brend i novu kolekciju. Anne Hathaway i Liu Yifei takođe su bile među gostima, dodajući dodatnu dozu glamura događaju.

Aeterna kolekcija, koju je dizajnirala kreativna direktorka nakita Bvlgari brenda, Lucia Silvestri, ima posebno značenje jer obeležava 140. godišnjicu ovog čuvenog rimskog brenda. Među najzapaženijim komadima je Serpenti Aeterna ogrlica, koju Silvestri opisuje kao “najdragoceniju ogrlicu ikada izrađenu od strane Bvlgari brenda”.

Kao deo proslave “Eternally Reborn“, Bulgari je postavio posebnu instalaciju “Vista Aeterna” pored Španskih stepenica, koja će biti dostupna za javnost do 15. juna. Ovu instalaciju, koju je kreirala holandska dizajnerka Sabine Marcelis, čini 12 stubova od travertina, ukrašenih reflektujućim obojenim ogledalima, koja se rotiraju tokom dana, prateći putanju sunca od zore do sumraka.

Kampanju upotpunjuju video snimci koji prikazuju Anne Hathaway, Zendayu i Liu Yifei kako nose komade visokog nakita, pozirajući na rimskom horizontu i drugim znamenitim lokacijama, dok u pozadini svira pesma “Burning” grupe Yeah Yeah Yeahs. Ova kampanja još jednom potvrđuje Bvlgari kao sinonim za luksuz, eleganciju i bezvremensku lepotu.

Foto: Bvlgari promo

Najnovije