Harper's Bazaar Srbija

Cela istorija kuće Chanel u 30 sekundi

Kuća Chanel je nedavno predstavila reklamnu kampanju za najnoviji dodatak svojoj porodici torbica – Chanel 19.

A pošto je nova torba očigledan naslednik tradicije kuće (njen dizajn se jasno odnosi na legendarne 2,55 pismo torbe), video u prilog tome ukratko prepričava celu priču Chanel. Čak 112 godina u samo 30 sekundi!

Video koristi slike same Gabrielle Chanel, arhivske reklamne fotografije, ikonične predmete modne kuće (na primer, bočica čuvenog parfema N5) i, naravno, deo iz reklamne kampanje torbe 19 sa Margaret Qualley, Taylor Russell i Marine Vacth.

U kratkom video zapisu, različite ere i stilovi skladno se prepliću da bi postali deo današnjice. Dinamični video kolaž režirali su Roman i Sofia Coppola – takođe su snimali prethodne reklame u znak podrške novom dodatku.

Novi dodatak Chanel istinska je suština tradicije i duha modne kuće. Ime 19 označava godinu nastanka torbe – 2019. U tom smislu se odnosi na legendarni model 2.55, koja je kreirana 1955. godine, a sve je veoma u duhu osnivača: svi znaju da je legendarna Mademoiselle bila strastvena prema numerologiji i pridavala je posebnu važnost brojevima. Takođe, oblik pisma i ikonični dugački lanac odnose se na druge poznate torbe kuće, a veliki logotip dva ispreplitana C-a i obimni dijamantski šav dodaju joj modernost i dinamičnost.

Chanel 19 predstavljena je u nekoliko verzija: koža, tvid, svila, šljokice, pa čak i od ovčje kože u raznim nijansama i grafikama.

Najnovije