Harper's Bazaar Srbija

Chanel – najpopularnija modna kuća na Instagramu tokom meseca mode

Brend Chanel je bio taj koji je najviše uticao na Instagram tokom meseca koji je bio domaćin nedelja mode, prema istraživanju kompanije Heuritech.

Prema WWD-u, tehnološka kompanija koristila je veštačku inteligenciju za analizu 60.000 postova na Instagramu između 09. 12. i 06. 10., perioda koji uključuje nedelje mode – i postove iz Njujorka, Londona, Milana i Pariza.

Kako se ogleda u izveštaju Heuritech-a, na prvom mestu je Chanel, koji je u ovom periodu prikupio 9,6%  na Instagramu. Sledi Dior sa 6,7%, a zatim Louis Vuitton, Prada, Bottega Veneta, Gucci, Fendi i Saint Laurent.

Takođe je zanimljiva činjenica da su i Bottega Veneta, Gucci i Saint Laurent imali postove na Instagramu, uprkos tome što nisu predstavljali kolekcije. Što se tiče dizajnera, rezultati su pokazali nešto drugačije: na vrhu liste koja je najviše uticala na Instagram bio je J.W. Anderson, pratili su ga Nicolas Ghesquiere, Marc Jacobs (koji nije predstavio kolekciju), Maria Grazia Chiuri, Dries Van Noten, Olivier Rousteing, Riccardo Tisci i Virginie Viard.

Na kraju, u izveštaju se napominje da je od četiri glavna grada koji su održavali nedelje mode, Pariz bio taj koji je imao najviše postova (41%) na društvenim mrežama, a sledio ga je Milano sa 36%, dok su London i Njujork zabeležili pad u svojim izveštajima na ovom polju.

harpersbazaar.gr/

Najnovije