Harper's Bazaar Srbija

Da li ste čuli za brend Enfants Riches Déprimés ili u prevodu Depresivna bogata deca?

Kroz objektiv poznatog beogradskog fotografa Viktora Šekularca, zavirite u backstage revije ovog nekonvencionalnog brenda i osetite esenciju njegove stvaralačke strasti.

Enfants Riches Déprimés prevodi se sa francuskog kao Depresivna bogata deca. Opravdano je ako niste čuli za ovaj relativno mali brend, jer se njihova odeća proizvodi u veoma malim serijama. Međutim, priča o Enfants Riches Déprimés ima širi univerzum. To je priča o reperima, rehabilitaciji, švajcarskim internatima i punk koncertima. Ipak, više od svega, ova priča se bavi Henrijem Levyem, osnivačem i dizajnerom, koga prati odrastanje u bogatoj porodici, sa komplikovanim i često protivrečnim odnosima u gotovo svim aspektima života – od novca, slave, do sopstvenog imena. Nasuprot svim protivrečnostima, Henri je osoba koja veoma brine o autentičnosti. On ne pokušava da pravi masovnu modu, već stvara samo ono što on želi i što mu je inspirativno.

Otkako je osnovao brend (2012. godine), nijedan od njegovih komada odeće i aksesoara (reč je o unisex komadima sa jasnim uticajem punka) poput uništenih majica sa ručno crtanim ilustracijama, džempera, bomber jakni sa ručnim vezom – nije proizveden u količinama većim od sto komada. Henrijeve popularne kožne jakne većinom su unikatne, izrađene od vintage komada, koje on i tim saradnika farbaju i ukrašavaju u njegovom studiju u Los Anđelesu. Majice koje kreira posebno su popularne među muzičarima poput Futurea i Travisa Scotta, a s obzirom na cene koje sežu visoko, slavne ličnosti sa dubokim džepom, idealna su klijentela. Iako se Enfants može naći u nekim veoma uglednim buticima, poput Maxfielda u Los Anđelesu, Excelsiora u Milanu i The Webstera u Majamiju, distribucija je namerno ograničena. Brend postoji u okruženju ekskluzivnosti, atmosferi koju Henri aktivno neguje. Cenovni rang eliminiše mase, dok ideja eliminiše ljude koje ne želi.

Kada dizajneri nemaju proverljivu punk istoriju poput Hedi Slimaneove ere u Saint Laurentu, Ricka Owensa ili Vivienne Westwood, prirodno je da  se njihova iskrenost dovede u pitanje.  Međutim, Henry se ne ustručava da se identifikuje i kritikuje svakoga koga smatra plagijatorom. On zna šta je punk, jer on punk živi.

O KOLEKCIJI

Njegova poslednja kolekcija, prikazana unutar zidina l’Oratoire du Louvre u Parizu, za proleće/leto 2024, priča priču o izgubljenom Amerikancu u evropskom gradu.  Kolekciju prožima paleta crnih i belih tonova, uravnoteženih sa nijansama crvene i roze, dok uključuje ekstravagantne aksesoare poput visokih čizama, podvezica i detalja od kože. Pažljivo krojeni komadi kao što su svileni kaputi sa vezom, izrađeni od najfinijih i najluksuznijih materijala, savršeno pristaju eteričnim i autentičnim licima koja su šetala pistom. Događaju su prisustvovali poznati poput Jareda Leta, Luke Sabbata, Anne Imhof, Courtney Love i Zoe Bleu Sid, a mi vam ekskluzivno donosimo dašak punk glamura iz backstagea kroz objektiv poznatog fotografa Viktora Šekularca, koji godinama sarađuje sa ovim brendom.

Nepoznato je kada će se prelomni trenutak dogoditi, ali jedno je sigurno – Henri Alexandre Levy je budući kreativni direktor neke od velikih kuća i to će se desiti u bliskoj budućnosti, naravno, ukoliko on to bude želeo.

Tekst: Milena Kitić

Fotografije: Viktor Šekularac

Najnovije